abene Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Opera 11 alpha er klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det skjer mye spennende på nettleserfronten nå. Firefox 4, Opera 11 og IE 9, samtidig som Google pusher ut nye versjoner av Chrome i rekordfart. Noe som kan bli problematisk er jo om ting går for fort, og at de ulike nettleserne tar seg for mange friheter utenom det som står i nettspesifikasjonene, spesielt mtp. HTML5. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Med tanke på at html5 nesten endres dag for dag så setter jeg pris på raske oppdateringer. Værre er det for de som lager websider og baserer det på html5. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Flotters. Gleder meg til fullversjonen kommer. Orker dessverre ikke en runde til med alpha testing.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lastet ned denne utgaven på jobb i dag. Veldig få problemer, det eneste jeg oppdaget var at navigasjonsknappene på musen ikke fungerer. Jeg ser flere har meldt om dette på Desktopteam sin blogg hos Opera.Kult med extensions selv om det ikke fins så mange foreløpig. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Lastet ned denne utgaven på jobb i dag. Veldig få problemer, det eneste jeg oppdaget var at navigasjonsknappene på musen ikke fungerer. Jeg ser flere har meldt om dette på Desktopteam sin blogg hos Opera.Kult med extensions selv om det ikke fins så mange foreløpig. Samme skjer for meg også. Har også problemer med scrolling når man trykker inn musehjulet. Merka noen av dere et hopp i fart? Edit: og diskusjon.no ble plutselig veldig bred, med veldig mye tom bakgrunn til høyre for innholdet. Endret 21. oktober 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det skjer mye spennende på nettleserfronten nå. Firefox 4, Opera 11 og IE 9, samtidig som Google pusher ut nye versjoner av Chrome i rekordfart. Noe som kan bli problematisk er jo om ting går for fort, og at de ulike nettleserne tar seg for mange friheter utenom det som står i nettspesifikasjonene, spesielt mtp. HTML5. Dette er sant, dog er innføringen av HTML5 på mange måter bedre enn hvordan det var når 4.01 kom har jeg hørt (jeg drev ikke med slikt på den tiden). Også litt dumt at Firefox/Chrome/IE skal prøve å fikse ting selv, når det var originalt Opera som pushet selve grunnideen til HTML5 (dvs at dagens HTML/XHTML ikke holdt), og at W3C tok opp dette fra Opera visstnok. Ikke verst av Opera som er såpass "små" på verdensbasis, i alle fall noen av de som startet med CSS står nå også bak Opera om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Enda en ny utvidelse av html5 ble vedtatt igår, ikke rart nettleserne kommer så ofte som de gjør nå. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10025582 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå