Gå til innhold

Bestille brus fra Coca Cola. Har noen gjort det før?

Munty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge er det eneste landet de selger Urge i, ja :)

Selger jo Surge i USA med mindre det gikk ut av produksjon og i Danmark eller Sverige solgte de Urge en stund.

Jeg burde vel starte min egen Urge-samling :p Føler jeg får veldig rare blikk på butikken når jeg kommer med 3-4 poser med bare Urge og skal pante

Lenke til kommentar
Den beste cola-en får du på Fløyen etter å ha gått over vidden i fire timer.

liten kommentar til deg. Du sier du går over vidden, men der tar du feil. fordi er du en sikkelig vestlending sier du for faen meg viddA :)

men svarte, få fingern ut å ring. vurder det samme sjæl :p

Lenke til kommentar

Det stemmer. Coca Cola produserer Urge. Norge er faktisk det eneste landet man kan få tak i det i disse dager hvis jeg ikke tar feil. Nevne jeg forresten at jeg har en Coca Cola-samling? :)

Pic or it didnt happen! :D

post-161752-1287941486,407_thumb.jpg

Beste jeg kunne oppdrive på kort varsel.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har nå mottatt ett registreringsskjema i posten som jeg må fylle ut for å bli kunde. Jeg vet ennå ikke om det er noe jeg binder meg til ved å gjøre dette så jeg skal ringe Coca Cola sin kundeservice i morgen og høre. Jeg får nok heller ikke bestilt før om en stund fordi for øyeblikket skal pengene gå til nye høyttalere, men i neste omgang blir det saker.

Om noen andre har lyst til å gjøre det samme som meg, kan du/dere ringe til dette nummeret: 67 92 40 20 for så å få et nummer til den lokale konsulenten.

Prisen er forsåvidt ikke så mye mindre. Den minste kvantiteten jeg kan kjøpe er 15 kasser glasscola, altså 15 x 24 = 360 stk. Det vil koste omtrentlig 4000,-. Jeg vet ennå ikke noe om fraktkostnader.

Videre update i morgen etter en telefon til kundeservice.

Omg, så mye coca cola??? Skal du kjøpe til fammilen eller?? LOL

Lurer på om du ikke kommer til å få sukkersyke dagen etterpå :roll:

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg ringt Coca Cola sin kundeservice, og funnet ut at jeg ikke binder meg til en fast avgift. En ting jeg er litt bekymret over er at jeg skal føre inn kontonummeret mitt, og det er noe "autogiro"-opplegg med høye tall som gjør meg nervøs. Og til deres skuffelse kommer jeg ikke til å bestille brusen med det første, fordi som jeg har nevnt tidligere skal pengene gå til nye høyttalere først.

Vedlagt bilde over litt av registreringsskjemaet.

post-161752-1288099698,7944_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ut i fra hva eg kan lese så godtar du at Coca Cola kan sende deg autogiro på maks kr 10.000. Dette betyr ikke at de kommer til å gjøre det, men at du godtar at de kan gjøre det. Autogiroen vil være på det du har handlet for.

Ser jo ellers helt greit ut. Hva med å ta den helt ut og leie brusautomat i samme slengen? :)

Lenke til kommentar

Hva med å ta den helt ut og leie brusautomat i samme slengen? :)

Krever de ikke en viss mengde salg for å i hele tatt leie ut en brusautomast, var hvertfall slik for noen år siden. På den ene avdelingen på jobb vart det for lite salg som gjorde at de tok den tilbake. Tungvindt å skaffe seg mynter/polletter. Bedre å kjøpe et eget kjøleskap for glasscolaen da ja :)

Lenke til kommentar

Hva med å ta den helt ut og leie brusautomat i samme slengen? :)

Krever de ikke en viss mengde salg for å i hele tatt leie ut en brusautomast, var hvertfall slik for noen år siden. På den ene avdelingen på jobb vart det for lite salg som gjorde at de tok den tilbake. Tungvindt å skaffe seg mynter/polletter. Bedre å kjøpe et eget kjøleskap for glasscolaen da ja :)

Nei :p, du kan KJØPE en brusautomat som tar penger for en brus...så år du skal ha en brus..må du betale, da sparer du også, feks kanskje penga går til familien..eller til deg selv. :p

Lenke til kommentar

Tanken om å ha en brusmaskin har slått meg før. Jeg har alltid ganske mange venner på besøk, og de kjøper brus ofte av meg. Det hadde gjort situasjonen enklere og stiligere med en brusautomat. Hvis jeg en dag har penger til overs, og finner noe ikke så altfor dyrt så skal jeg kjøpe en brusautomat. Jeg lover!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...