Munty Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heisann! Jeg er en ekte Coca Cola-elsker og bruker veldig mye penger på glasscola. Så jeg tenkte at det kanskje er billigere å bestille masse fra Coca Cola-fabrikken til en lavere pris. Jeg har akkurat snakket med en konsulent i mitt område, og han skal sende meg et registreringsskjema på e-post. Jeg tenkte jeg skulle høre her om noen har bestilt slik som meg før, og hva de har å si om det. Takk. 5 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heh, har aldri gjort noe lignende selv nei, men dette vil jeg høre mer om. Hva betaler du pr. enhet, hvordan vil du motta dette, må du ''søke'' om lov? osv. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har nå mottatt ett registreringsskjema i posten som jeg må fylle ut for å bli kunde. Jeg vet ennå ikke om det er noe jeg binder meg til ved å gjøre dette så jeg skal ringe Coca Cola sin kundeservice i morgen og høre. Jeg får nok heller ikke bestilt før om en stund fordi for øyeblikket skal pengene gå til nye høyttalere, men i neste omgang blir det saker. Om noen andre har lyst til å gjøre det samme som meg, kan du/dere ringe til dette nummeret: 67 92 40 20 for så å få et nummer til den lokale konsulenten. Prisen er forsåvidt ikke så mye mindre. Den minste kvantiteten jeg kan kjøpe er 15 kasser glasscola, altså 15 x 24 = 360 stk. Det vil koste omtrentlig 4000,-. Jeg vet ennå ikke noe om fraktkostnader. Videre update i morgen etter en telefon til kundeservice. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Flotte greier. Dette er litt småspennende. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dette er noe som vekker min interesse. Kjøper vanlige flaskecola, men glass er jo så mye bedre. Foresten, hvordan høyttalere ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dæggern, 15 kasser cola høres bra ut! Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Får jeg cola hvis du får kjøpt Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Man får kjøpt plastflaskecola 0,5L for akkurat den samme prisen som glasscola, men det er jo glasscolaen jeg er på denne jorden for. Klipsch RF-83 er de jeg har i kikkerten atm. Hører på alt fra klassisk rock til black metal så bare kom med forslag om du vil. Men det er ikke temaet i tråden så ikke for mye diskusjon om det. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 For meg går det i svenske bokser, halvlitere og halvannen-litere.. Den ideen her var kanskje ikke så dum. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) For meg går det i svenske bokser, halvlitere og halvannen-litere.. Den ideen her var kanskje ikke så dum. Jeg tror at å kjøpe cola på boks så absolutt vil lønne seg i Sverige. Jeg har prøvd å kjøpe glasscola i Sverige også, men det smaker faktisk ganske annerledes enn den norske, og den norske er jo best. Endret 21. oktober 2010 av Munty Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sjekk at du ikke forplikter deg til å kjøpe en viss mengde for hver 30 dag eller lignende. Sjekk og at prisen du har fått er inkl mva. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Sjekk at du ikke forplikter deg til å kjøpe en viss mengde for hver 30 dag eller lignende. Sjekk og at prisen du har fått er inkl mva. Jepp. Ringer kundeservice i morgen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Coca-Cola og alle andre slike bedrifter lever jo av butikksalg, så jeg tviler på at det er så mye å hente på å handle direkte som privatperson. Lenke til kommentar
Populært innlegg Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2010 Coca-Cola og alle andre slike bedrifter lever jo av butikksalg, så jeg tviler på at det er så mye å hente på å handle direkte som privatperson. Som jeg har nevnt tidligere (tror jeg) sparer jeg ikke veldig mye per Cola, men jeg tenker slik at jeg uansett kommer til å kjøpe den Colaen og det er litt stas med 15 kasser glasscola. Ikke noe man ser hver dag. 13 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du vil forbruke mer, ergo vil du ikke spare mye penger. Derimot vil du nok få en höyere tannlege-regning 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Joda, hvis du har plass er det vel ikke noe problem annet enn at du blir den nye julebruskongen. Erfaringsmessig er det ikke så digg å ha kjøleskapet fullt. Da drikker jeg hele tiden og setter mindre pris på hver slurk. Den beste cola-en får du på Fløyen etter å ha gått over vidden i fire timer. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Nå har jeg faktisk selvkontroll nok til å holde meg. 1 kanskje 2 om dagen er vanlig inntak. Kommer ikke til å overskride det. Da føler jeg meg bare uvel. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hm, lurer på om jeg skal gjøre det samme. Det er vel Coca-Cola som produserer Urge også? Får ringe opp til de på Kokstad, Bergen og høre. Drikker oppimot 2-3 liter hver dag Ja, det er gale men det er /care enn så lenge. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Det stemmer. Coca Cola produserer Urge. Norge er faktisk det eneste landet man kan få tak i det i disse dager hvis jeg ikke tar feil. Nevne jeg forresten at jeg har en Coca Cola-samling? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skulle lest denne tidligere så kunne jeg spurt cola-selgeren på jobben om det er mulig. Var dog nettopp i Sverige og handlet litt bokscola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå