EBrandsnes Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 For 2 måneder siden fikk jeg en jobb som ekstrahjelp ved siden av studiene mine. Men må innrømme at jeg ikke liker meg i denne jobben pluss at arbeidstiden er veldig ubekvem i forhold til studiene med at jeg må jobbe til sent på kvelden. Saken er den at nå er det utlyst en stilling et annet sted hvor jeg er mye mer interessert i å jobbe med litt bedre arbeidstider. så jeg lurte på om det ville vært greit om jeg søkte på denne stillingen, og kanskje si opp min nåveærende jobb? Eller vil dette bare være dumt når jeg bare har jobbet i 2 måneder? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 tja hvorfor skulle ikke det være greit? det er du som bestemmer over livet ditt uansett. Leverer du oppsigelse har ikke sjefen din noe han/hun skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ingen ting er for dumt. Du har en god grunn, og du har tydeligvis ikke gjort dette så veldig ofte uansett. Gjør du det til en vane at du bytter jobb etter noen måner hver gang kan du få et problem med å få ny jobb. Men det er helt akseptert at man bytter jobb pga. arbeidstidene, spesielt hvis man studerer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Husk oppsigelsestiden du har. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 De fleste stillinger har en prøvetid på 1-3 måneder rett og slett på grunn av dette Både arbeidstaker og arbeidsgiver skal være (bør være?) 100% fornøyd med ansettelsen, hvis dere på slutten av prøvetiden ser at dette ikke fungerer, så synes jeg at det er uproblematisk å skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå