Gå til innhold

Får ikke startet Samsung Galaxy S GT-i9000

Ziang

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle oppdatere min Galaxy S til Samsung's ofisielle utgave av Android 2.2 og dette ved hjelp av programmet deres, Kies.

Jeg plugget i telefonen og Kies fant telefonen nokså fort. Jeg satte igang med oppdateringen og ble ferdig med å lagre eksisterende kontakter og laste ned de nødvendige filene på datamaskinen min.

MEN når Kies skulle til å installere programmvaren på telefonen fikk jeg beskjeden om at en USB-enhet hadde uventet koblet fra. Jeg så på telefonen hvor den nå var en stor gul trekant med en android og en spade og det står: Warning... Do not turn off target.

Jeg lot den stå sånn i halvannen time i tilfelle den faktisk lastet ned noe, men da det ikke var noen target fra datamaskinen og telefonen, tok jeg batteriet ut, ventet 5 min og plasserte det inn igjen.

Det jeg får nå når jeg starter opp er en telefon og en datamaskin med en oransje trekant imellom. Tydligvis skulle jeg plugge telefonen inn igjen, men windows finnes ingen enhet. jeg følger Kies som sier jeg skal holde inn vol ned + home og on/off for å komme i gjenopprettingsmodus. Jeg får igjen da den samme GULE trekanten med androiden og meldingen. Men denne gangen når jeg plugger den i finner windows enheten, men vil ikke starte den av en eller annen grunn.

Noen forslag?

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...