bad__ip Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hei, lenge siden jeg har postet noen forslag her, men ser mange leter etter en billig PC til videoredigering og gaming. Har en kompis som skal kjøpe seg en slik en i nærmeste fremtid, så jeg poster da forslaget til maskinen han vil bygge og håper noen finner det interresant. Håper jeg også får inn noen gode forslag til endringer. PS! Har bevisst ikke lagt til skjermkort eller SSD ettersom jeg venter på HD6000 serien og Intel's 3. genrasjons SSD. PC'en skal være kjølig og god til å kjøre både spill og videoredigerings programmer. LINK: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=848057&su=E5EFC275-5C2C-4924-82B1-5FEE56462AAA Edit. fikset link.. Endret 21. oktober 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
andreasmk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 det var ikke noe i linken Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 skjer med at det ikke hjalp å fikse den a? jaja, gjør det på den enkle måten, men den er fikset nå tror jeg Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Her var det lite hjelp å få, juleferien starter ikke enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå