Kaarerekanraadi Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://www.dailymail.co.uk/news/article-1322246/Man-leaves-home-week-decorated-15-squatters-in.html 15 italienske "studenter" tar seg til rette og bare flytter inn. Kan denne saken være korrekt fremstilt? Kan det være mulig? Er dette en konsekvens av den økonomiske krisen? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå er jeg alltid ørlite skeptisk til det som kommer fra Mail, avisen er så partisk at det tidvis er utrolig, og særlig de indignerte utfallene mot absolutt alle er tvilsomme i 7 av 10 tilfeller. Det ser ikke ut som om denne saken er et falsum, det er andre sider som nevner saken. Spørsmålet er om fremstillingen er helt presis, men det kan jeg naturlig nok ikke si noe om. Finanskrisen kan nok være en motivator, men prisen på husvær i London er og blir høy, og studenter har stort sett ganske dårlig råd. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Ikke en dag uten å sjekke de utrolige nyhetene i Daily Mail. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Eller som en del av mine britiske bekjente kaller det; Daily Fail. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er dette en konsekvens av den økonomiske krisen? Hus okkupasjon er (så vidt jeg forstår det) ikke direkte ulovlig i England; hvis huset ikke er i bruk - så det har røtter lenger tilbake enn kun den nåværende økonomiske krisen. Når det er sagt, så vil selvsagt denne krisen føre til langt flere folk i husnød, og vil dermed gjøre at husokkupasjon skjer oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå