Ol'H Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har all fanrelasjon og supporterkultur i hele verden gått deg hus forbi? 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Fy faen for en redning av Hart. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Synes bare at det er underholdning å se dere leke trener... Dere klager på spillerne. Prøv selv å bli kastet ut i den kampen. Er dere noe bedre? Det er ikke håp for deg. 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Synes bare at det er underholdning å se dere leke trener... Dere klager på spillerne. Prøv selv å bli kastet ut i den kampen. Er dere noe bedre? Jaja, så får du synes det da. La oss andre være i fred med dette tullet. Å herre min. Fin redning. Straffen var ikke helt ubrukelig. Mest cred til Hart der. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 For en redning! Og Wendelinho, PLEASE SHUT up, du gjør meg flau. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor Cesc. Hvorfor ikke som mot Shakhtar? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Faen. Den bommen der kommer til å staffe seg. AKKURAT som mot Sunderland. Andreomgang blir helvette. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 AAAAAA, må ikke bomme der da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Kjedelig at en straffe for Arsenal skal gi City en kjempefordel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 1 straffe og rødt kort. Om dere ikke vinner i dag så burde gutta deres begynne med drageflyging etc. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Han bommer jo ikke da. Syne straffen er faktisk bedre en gjennomsnittet av straffer. All ære til Hart her. Cesc er bunnsolid på merket egentlig. Klart valg etter min mening. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Egentlig en rimelig bra straffe av Cesc, ut mot hjørnet. Men Hart er rågod for tiden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 For en redning! Faen og! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Straffen er god. Men Joe er bedre, dessverre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Synes ikke straffen var god i det hele tatt, alt for løs. Desuten er den i keeperhøyde og ikke i nærheten av hjørnet. Men selfølgelig en god redning. Endret 24. oktober 2010 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Dere klager på spillerne. Prøv selv å bli kastet ut i den kampen. Er dere noe bedre? Tror du Wenger, Ferguson eller Ancelotti er noe bedre enn spillerne sine? Jeg kan lett klage på at en film er dårlig selv om jeg ikke har peiling på hvordan jeg lager en. Jeg kan klage på at maten jeg får på restauranten er dårlig selv om jeg ikke kan å lage det selv. Skjønner du? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor får De Jong ALDRI kort? Det der er grisestygt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Gult kort og straffebom Fabregas! Dette funker ikke på FPL, selv om du har gjort en bra kamp. Flott omgang for Arsenal dog, får håpe det holder helt inn. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor får De Jong ALDRI kort? Det der er grisestygt. Kanskje ikke grisestygt, men ett kort hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå