Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAA!!!!! Dette kan bli bra!! Soleklart rødt spør du meg. Soleklart. Det klareste jeg har sett i år bortsett fra taklingen fra Henry på han Wigan spilleren. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Håpløst Denilson. Slike taklinger skal bare gjøres om man er 100% sikker på å treffe. Helvete. Endret 24. oktober 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Wendelinho, skjerpings. Du trenger ikke komme inn her og leke tøffing for å prøve å få respekt. Det funker jævlig dårlig og det kler deg lite. Du gir et dårlig rykte på de få Chelsea-supporterne som fins her inne på forumet. Om du bare skal leke tøff, kan du heller gå ut på lekeplassen og plage vennene dine. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 FUCK OFF, De Jong. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er alltid like morsomt å se dere leke Managere i ett diskusjonsforum før en kamp, snakker som noen veslevoksne eksperter og setter opp deres egen lagoppstilling. Da er Managerleague.com noe for dere. Men her diskuterer vi en kamp, som ikke styres av dere. Men av Mancini og Wenger. Jeg tror jeg overlater ansvaret om lagoppstillinger til dem. Heia Arsenal. Men håper på uavgjort. Leker heller manager enn en liten pikkslikker som deg. Cesc skadet... fitte Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 DE JONG DI SKITNE HORE Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Uavgjort er fint her..... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 De er faen meg ute etter å drepe Cesc. For en forbanna drittklubb. Jeg HATER dere, City. Fuckings idioter. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er alltid like morsomt å se dere leke Managere i ett diskusjonsforum før en kamp, snakker som noen veslevoksne eksperter og setter opp deres egen lagoppstilling. jeg håper at Chelsea stiller slik: Cech Ivanovic - Terry - Alex - van Aanholdt Mikel Ramires - J. McEachran Kakuta - Anelka - Zhirkov[/center] Does not compute! -------------- For en start på kampen, skikkelig hatoppgjør med stygge taklinger. De Jong slipper som alltid unna. Har troa på dette for Arsenals del, men typisk at Tevez putter ufortjent i det 80ende minutt. 6 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Shitty gjør som Stoke; sparke Cesc ved hver anledning. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er alltid like morsomt å se dere leke Managere i ett diskusjonsforum før en kamp, snakker som noen veslevoksne eksperter og setter opp deres egen lagoppstilling. jeg håper at Chelsea stiller slik: Cech Ivanovic - Terry - Alex - van Aanholdt Mikel Ramires - J. McEachran Kakuta - Anelka - Zhirkov[/center] Does not compute! Ahahahahahaahahaha! Fantastisk lite å bry seg om vedkommende, men fantastisk morsomt uansett! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 City har fortsatt overtaket og spiller med 10 mann... Hva er det med forsvarsspillet vårt? Amatørmessig 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! FY FAEN FY FAEN FY FAEN!!!! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Akkurat som jeg skrev tidligere. Nasri og Boyata blir artig. Fantastisk deilig start! Go Gunners, fuck City! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA"!!!! NAAASRI Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 GET THE FUCK INN! JAAAAAAA! Nå skal vi faen meg rævpule sandkassa av City så inni helvete at de aldri tør å vise seg igjen! Nasri for faen!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . DRIKK KUK FORPULTE CITYJÆVLER! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) SÅ FUCKINGS HERLIG!!! Man KAN jo faktisk ikke gjøre annet enn å runke til dette! Iskaldt av både Arshavin og Nasri. Arshavin holder roen og sender en perfekt pasning til Nasri som kan sette den en plass, og det gjør han. Fantastisk herlig! Endret 24. oktober 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå