Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Veldig sant, alltid da man veit det blir seier! Det jeg nesten er mest redd for er De Jong, og hans taklinger. Jeg føler meg veldig trygg på 3-poeng idag. Tror de endelig skal ta 3-poeng mot et topplag idag. 5 minutes to go! Good luck! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hyrlen: takk. Håper bare De Jong ikke gjør en jobb på en av våre spillere. Er også nervøs nå, og er glad at A. Johnson ikke starter, selv om han garantert kommer inn i løpet av kampen og kommer til å skape helvete for forsvaret vårt. Come on you Gunners!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå må gutta vise hva de er god for. Jeg forventer 100 % innsats fra samtlige. Noe annet holder ikke om vi skal vinne ligaen. Good old Arsenal, we're proud to say that name. And while we sing this song, we'll win the game. Proud to be a gooner! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har troa på Nasri idag. Møter en talentfull, men urutinert Boyata. Magen verker. Hater de to første minuttene før avspark! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skjer med all klappinga? Hvorfor? Skal de late som de har litt passion og historie? 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kom igjen nå Arsenal! Skap litt spenning i ligaen, slå sjeiken og hans tropp og kom dere inn i kampen om toppen igjen. Fabregas og Theo ordner dette. Trenger ikke et heltent og revansjesugent Arsenal neste uke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha 7 - Arsenal have lost five and won two of their seven Premier League away games with Mark Clattenburg as the official. Whistle. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er alltid like morsomt å se dere leke Managere i ett diskusjonsforum før en kamp, snakker som noen veslevoksne eksperter og setter opp deres egen lagoppstilling. Da er Managerleague.com noe for dere. Men her diskuterer vi en kamp, som ikke styres av dere. Men av Mancini og Wenger. Jeg tror jeg overlater ansvaret om lagoppstillinger til dem. Heia Arsenal. Men håper på uavgjort. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 DET er så SLURVETE. TAKK Fabianski!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Det er alltid like morsomt å se dere leke Managere i ett diskusjonsforum før en kamp, snakker som noen veslevoksne eksperter og setter opp deres egen lagoppstilling. Da er Managerleague.com noe for dere. Men her diskuterer vi en kamp, som ikke styres av dere. Men av Mancini og Wenger. Jeg tror jeg overlater ansvaret om lagoppstillinger til dem. Heia Arsenal. Men håper på uavgjort. Hva i helvette? Det må jo være lov å sette opp en lag man selv ønsker å se. Fy faen Djourou. Vandrene katastrofe. Sign of things to come, dessverre. Endret 24. oktober 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Fack off, Wendel. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ikke bry deg om Wendelinho. Han er et troll. For en måned siden gråt han over at folk ikke likte Chelsea, og nå slenger han bare dritt. Tevez blir farlig her, men det blir Fabregas også. Flott jeg har begge på FPL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 RØDT KORT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! RØDT FUCKINGS KORT!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fy faen Djourou. Eid IGJEN. Ikke god nok for PL. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Momentum Arsenal! Synd på Boyata, men håpløs takling. Come on Fabregas!!! Endret 24. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAA!!!!! Dette kan bli bra!! Soleklart rødt spør du meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 @ Wendelinho. Og Boyata, forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå