andre3028 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 grrrr, tent på kamp nå. Så nettopp forrige oppgjør som ble sendt på tv2bpl kanalen. Vær så snill Arsenal, grus de ekle city jævlene.!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 6 plass etter 9 serierunder. WBA foran oss. Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ikke lenge igjen nå. Gleder meg som en unge, har ordentlig trua! Hvilken dag det ville blitt om Stoke scoret en eller to mot slutten, for så å vinne mot money-money på bortebane! Come on you Gunners! Edit: 1-1 Stoke - United, måtte Gud være med oss! Edit 2: Jeg satt med følelsen i snaue 3 minutter Endret 24. oktober 2010 av Elastico Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Johan Djourou - Sébastien Squillaci - Gaël Clichy Cesc Fàbregas - Alex Song - Abou Diaby Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin He's 5'4 He's 5'4 We've got Arshavin FUCK Adebayor! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Johan Djourou - Sébastien Squillaci - Gaël Clichy Cesc Fàbregas - Alex Song - Abou Diaby Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin He's 5'4 He's 5'4 We've got Arshavin FUCK Adebayor! Jess, Sagna tilbake! Viktig! Skeptisk til DJ og Squid mot Tevez. Edit: Jævla united Endret 24. oktober 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 6 plass etter 9 serierunder. WBA foran oss. Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Vent til etter kampen før du trekker den konkusjonen. Vi har spilt 8 kamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) 6 plass etter 9 serierunder. WBA foran oss. Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Vent til etter kampen før du trekker den konkusjonen. Vi har spilt 8 kamper. Vinner Arsenal i dag så skal jeg stikke på Highbury på neste hjemmekamp og spandere en runde på alle som er der. EDIT: Manchester City Hart, Richards, Boyata, Kompany, Boateng, De Jong, Barry, Yaya Toure, Milner, Silva, Tevez Subs: Coming Soon Arsenal Fabianski, Sagna, Squillaci, Djourou, Clichy, Song, Denilson, Fabregas, Arshavin, Nasri, Chamakh Subs: Coming Soon Meget sterkt City lag. Dette blir vanskelig Endret 24. oktober 2010 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten. Dette klarer vi! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Subs: Szczesny, Koscielny, Rosicky, Walcott, Eboue, Gibbs, Bendtner Diaby altså skadet. Fantastisk. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 denilson vs yaya toure.. Yey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 denilson vs yaya toure.. Yey Klasseforskjell der ja. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten. Dette klarer vi! Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten. Dette klarer vi! Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men. Diaby er skadet så det er en god grunn til at han ikke starter =) Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten. Dette klarer vi! Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men. Diaby er skadet så det er en god grunn til at han ikke starter =) Så den nå, beklager! Men om det hadde vært tilfelle, da hadde jeg begynt å lure, fortsatt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten. Dette klarer vi! Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men. Diaby er skadet så det er en god grunn til at han ikke starter =) Så den nå, beklager! Men om det hadde vært tilfelle, da hadde jeg begynt å lure, fortsatt Det er sant. Foretrekker Diaby over Denilson any day of the week. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Håper Fabregas gjør en jobb med De jong. Lykke til. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fuck, nå er jeg jævlig nervøs. Har en svært dårlig følelse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fuck, nå er jeg jævlig nervøs. Har en svært dårlig følelse. Kjenner følelsen. Har den foran hver eneste kamp som ikke er hjemmekamp i CL Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 City kommer garantert til å ligge lavt og nekte oss rom, for så å kontre med Tevez i spissen. Dette blir ikke lett, men hvis vi er våkne defensivt vinner vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå