Urmaker Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ser nå at Arsenals 3.mål virkelig var en dårlig beregning av keeper Hart. Han hadde ikke trengt å komme ut. Noen enige? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ser nå at Arsenals 3.mål virkelig var en dårlig beregning av keeper Hart. Han hadde ikke trengt å komme ut. Noen enige? Tja, Bendtner kommer mer eller mindre alene mot mål. Hart må komme ut for å gjøre målet mindre. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Er ikke sikker på om jeg er enig i med deg Urmaker. Bendtner var foran både Kompany, Bridge og den siste City spilleren på vei hjem. Om ikke Hart hadde gått ut ville Bendter hatt mye mye mer rom å gå i, da måtte evt. Bridge ha støtet, og da ville enten Bendtner kunne scoret alene med keeper eller spilt Walcott som kom på åpent mål. Derfor mener jeg ikke at det er en feilvurdering av Hart, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det skal også sies at Bendtners mål var meget velplassert. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er klar over at han kommer alene mot mål, og jeg er enig i at det ville kunnet gitt mer rom for å evt spille fri en Walcott. Spør du meg er Bendtner for langt ut på sida med for lite forsprang for at keeperen skal trenge å komme ut. Det er en massiv sjanse å ta av keeperen - situasjonen ville vært kunne blitt averget som en vanlig 2 mot 3, spør du meg. Uansett, bra gjort av Bendtner som leser keeperen godt i avslutningen. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 At Hart må ta et valg er helt åpenbart, så klart. Men ingen av de 3 forsvarsspillerne til City hadde tatt igjen Bendtner om ikke Hart hadde kommet ut. Isåfall måtte det ha vært Wayne Bridge, som da måtte sluppet Walcott på blank goal. Hart kunne kanskje avventa litt, men står på at det ikke var noen dårlig løsning, og at valget han tok verken var bedre eller dårligere enn noe annet. Men for all del, en flott kontring og avslutning av Arsenal. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Lurer på om Almunia hadde blitt slaktet for tilsvarende hendelse... 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Btw, for de som ikke så - Song owns Adebayor: 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, elsker Song. Han sku bare vist fingen i samme slengen Men ser ut som de er gode venner Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Flotte bilder. Er vel egentlig bare et par stykker som ikke er gode venner med Adebayor, og nå som Gallas er borte bærer vel ingen nag til Toure på Emirates heller :!: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tror de fleste i Arsenal leiren har gjort opp med Adebayor. Fotballspillere generelt sett bærer ikke samme hatet mot hverandre som fansen gjør. Bare se på england sitt landslag. Nå er jeg sikker på at Ronney og Gerrard feks ikke bunker i samme seng men tviler ikke på at de er forholdvis gode venner. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Selvfølgelig. Fansen var ikke beskjedne med Adebayor/Arshavin-sangen mot City :!: http://www.youtube.com/watch?v=Yw4qBF135W8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå