Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 De fleste her har gitt Cesc færre poeng, hvilket er rart. Det er det vel strengt tatt BARE Benbjo som har gjort? Det må jeg ta få lov til? Kanskje jeg ble blendet av at han har skuffet veldig i det siste og når han først gjør en god kamp går jeg "overboard". Det samme gjelder Cesc, men har for store forventninger. Har ikke sagt at du ikke har lov til å si det. Ble bare litt forundret av Urmaker sitt innlegg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 My bad! Fikk bare følelsen av dette, sikkert fordi jeg har lest gjennom tråden flere ganger på forskjellige tidspunkt. Uansett, vet at statistikken viser at Shava er utrolig viktig for Arsenal, og det synes jeg også jevnt over. Husker han selv uttalte at han er mer viktig nå, selv om han "briljerer" mindre. Likevel synes jeg noe virket rart denne kampen. Det var f.eks flere tilfeller da ballen fortsatt var i spill etter at han hadde mistet den, hvor han mer eller mindre gav opp. Flere ganger han ristet på hodet av uvisste grunner - han virket rett og slett litt demotivert. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 I'm all out of words, tror jeg skal finne et hull å krype inn i og dø der. Jeg vil ha denne følelsen for alltid. Dagen ble bare enda bedre av Ade. £25 mill; må si at City gjor en jævla god deal der. For en mann som bare står i offside og blåser på åpent mål! HERLIG! Jeg har ikke mye fornuftig og si så jeg slutter å skrive om kampen nå. Nasri gir meg forøvrig frysninger for tiden. Liker ideèn om supportertreff, reiser uansett inn i Oslo den helga vi spiller mot Utd på OT tror jeg det er, så håper på og treffe på et par på Highbury da! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Nasri begynner å bli alvorlig god. Jeg glemmer stadig at han fortsatt bare er 23 år gammel. Yngre enn for eksempel Diaby. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) OT: Tror det er 21 års-grense på Highbury på storkampene, så et eventuelt supporter-treff bør skje da vi alle kan møtes. Og ja, jeg er veldig med på det! On topic: Nasri har virkelig kommet seg denne sesongen. Var skeptisk i pre-season med tanke på at han kanskje vill komme litt til kort når både han og Fabregas var på banen. (i og med at han gjorde en glimrende jobb i Fabregas sin posisjon) Synes dette ser veldig lovende ut. Van Persie og Vermaelen nå, så bir dette gull! Endret 24. oktober 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 OT: Tror det er 21 års-grense på Highbury på storkampene, så et eventuelt supporter-treff bør skje da vi alle kan møtes. Og ja, jeg er veldig med på det! 20 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 OT: Tror det er 21 års-grense på Highbury på storkampene, så et eventuelt supporter-treff bør skje da vi alle kan møtes. Og ja, jeg er veldig med på det! 20 Er det Wenger som har satt denne grensen? 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 OT: Tror det er 21 års-grense på Highbury på storkampene, så et eventuelt supporter-treff bør skje da vi alle kan møtes. Og ja, jeg er veldig med på det! 20 Er det Wenger som har satt denne grensen? Da ville det isåfall være en maksgrense? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Starter folk å blande ting her? Highbury er nok ment som puben i Oslo og grunnen til at de har 20 års aldersgrense på storkampene er fordi det kommer mange folk og det blir vanskelig å huske "han ene som er 19 og som bar skulle kjøpe øl" og det å sjekke legg på alle tar litt tid når det er så mange der. Derfor har de gjort det enkelt: mange folk = 20 års aldersgrense. men OT: fin kamp, gikk faktisk mye bedre enn forventet. God innsats fra gutta. Fabianski begynner å bli god, håper det holder seg. *krysse fingre* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 No skal eg legge meg, og det gjer eg med eit stort glis rundt munnen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 This made my week ! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 20 år? For noe forbanna tull! Skal jo uansett inn i Oslo den helga pga Roger Waters på søndagen, så håpte egentlig å reise inn på fredagsmorgen, inn på kampen på pub etterpå, etterfulgt av et heftig fyll før søndagen kommer. Vis jeg ikke kommer inn reiser jeg kansje heller inn på lørdagskvelden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) 20 år? For noe forbanna tull! Skal jo uansett inn i Oslo den helga pga Roger Waters på søndagen, så håpte egentlig å reise inn på fredagsmorgen, inn på kampen på pub etterpå, etterfulgt av et heftig fyll før søndagen kommer. Vis jeg ikke kommer inn reiser jeg kansje heller inn på lørdagskvelden. Det går jo an å treffes et annet sted dersom ikke alle kommer inn på Highbury. Litt kjedelig for meg og iRoman hvis resten må stå utenfor Bohemen, Scottsman, Andy's og Paddy's er andre muligheter jeg vet om i Oslo Sentrum. De viser garantert kampen dersom United (eller et annet storland) er involvert. Edit: Jeg tror Jotun kødda med det han sa. Rimelig spesielt om man klarer å tro at Highbury fortsatt er hjemmebanen til Arsenal Endret 25. oktober 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Selvfølgelig, virker bare utrolig koselig med en egen pub for Gooners Tror dog jeg skulle ha klart og kommet inn uansett, kan glatt gå for 20. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 OT: Tror det er 21 års-grense på Highbury på storkampene, så et eventuelt supporter-treff bør skje da vi alle kan møtes. Og ja, jeg er veldig med på det! 20 Er det Wenger som har satt denne grensen? Da ville det isåfall være en maksgrense? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 20 år? For noe forbanna tull! Skal jo uansett inn i Oslo den helga pga Roger Waters på søndagen, så håpte egentlig å reise inn på fredagsmorgen, inn på kampen på pub etterpå, etterfulgt av et heftig fyll før søndagen kommer. Vis jeg ikke kommer inn reiser jeg kansje heller inn på lørdagskvelden. Det går jo an å treffes et annet sted dersom ikke alle kommer inn på Highbury. Litt kjedelig for meg og iRoman hvis resten må stå utenfor Bohemen, Scottsman, Andy's og Paddy's er andre muligheter jeg vet om i Oslo Sentrum. De viser garantert kampen dersom United (eller et annet storland) er involvert. Edit: Jeg tror Jotun kødda med det han sa. Rimelig spesielt om man klarer å tro at Highbury fortsatt er hjemmebanen til Arsenal Sign me up. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tror Jotun kødda Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tror Jotun kødda Nå som Rooney har signert ny kontrakt er det vel på tide å skaffe deg en avatar? =) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Nja... Har satt det litt på hold... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå