Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PL: 24.10.10 Man City v Arsenal, CoMS

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Som jeg sa i Liverpool - Blackburn tråden. Hvorfor gir vi respons på det han sier. Da fortsetter han bare. Kan vi ikke alle bare ignorere han fra nå av ? plis

Lenke til kommentar

Helt enig til Leester sitt innlegg forrige side. Dette var skikkelig moro! Fint å se at når vi først skal slå et storlag, så knuser vi dem. Håper vi fortsetter slik.

De hadde et poeng i TV2 studioet da de nevnte at vi faktisk ligger nummer 2 på tabellen med veldig mange skadet.Spesielt for noen uker tilbake. I tillegg har vi vært litt rufsete i mange kamper, og det er imponerende å ligge nummer 2.

Nå viste vi at vi kan spille mot de store, og med nesten alle de største stjernene våre tilbake, er det lysere tider i vente. Håper vi får et skikkelig stabilt lag på beina med få skader. Da kommer vi til å klatre mye.

Er dessuten enig i Elastico sine spillerratioer.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Vinner Arsenal i dag så skal jeg stikke på Highbury på neste hjemmekamp og spandere en runde på alle som er der.

Blir dette West Ham hjemme lørdag den 30. oktober da? I'll be there. Seriøst. ^^

Hehe, hvis jeg skal spandere noe på alle der blir det vel vann ^^ Når skal jeg lære å moderere min skeptiske sans?

men, ja vi bør egentlig ta et diskusjon.no treff en dag. Det er jeg med på!

EDIT: Mine karakterer

Fabianski 8.5 - Varter opp med flere fantastiske redninger og gjør at vi henger med i kampen. Kunne fort blitt stygt dersom han ikke hadde reddet den fra Silva etter 1 minutt! Har fått tilbake troen på polakken vår. Sagna 7 - Trygg og god som vanlig.

Squillaci 6.5 - Gjør en grei kamp. Ingen store feil. Tror hans rutine kan blir viktig utover.

Djourou 4 - En fryktelig kamp. Gjør 3 fatale feil som fort kunne kostet oss seieren her. Blir for treg, dessverre. Er ikke god nok for oss. Gleder meg til Vermy er tilbake.

Clichy 6 - Greit, men selger seg noe. Blir reddet i flere anledninger av sine medspillere.

Cesc Fàbregas 7 - Fin kamp, men mangler fortsatt mye på formen. En trussel hele tiden. Mål på straffen ville gitt 0.5 opp.

Song 6.5 - Gjorde noen tullete feil i løpet av kampen. Hva gjør han som offensiv midtbane? Flott mål.

Denílson 7 - Gjorde en god jobb som usynlig ryddegutt. Idiotisk takling i begynnelsen av kampen dog.

Arshavin 7.5 - Jobbet godt i dag og hadde en meget god kamp synes jeg. Både offensivt og defensivt bidro han. Genial assist!

Chamakh 7 - Som Arshavin jobber han mye hele tiden. Er godt med i angrep og er flink til å holde på ball. Skaffer oss en kjempefordel i det Boyata blir utvist.

Samir Nasri 9 - MOM by far. Fantastisk mål av en fantastisk spiller. Samir blir bare bedre og bedre. Er blitt et godt alternativ på kanten når andre er skadet.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

haha faen så hærlig at vi vant idag. Er helt uvirkelig. Hylte så jævlig ved hvert mål at jeg så stjerner, så kjenner det i halsen nå :p

En fantastisk Søndag ! :)

Og Fabianski var virkelig stor og viktig idag. Håper han nå forsetter slik og klarer å stabilisere seg som en toppkeeper.

Skikkelig stolt over gutta idag :thumbup: Its a good day for a Gooner :love:

Lenke til kommentar

Aahahaha, takk for den gooners. Deilig å se shitty bli PISSA i trynet uansett om det røde kortet ødela kampen for de lyseblå. Måtte le når den sjelløse horeklubben og deres leiesoldater slutta å løpe etter ballen de siste 20. De la seg ned og tok i mot, vel vitende om at sjekken kommer i postkassa uansett. Stille som grava på the council house.

Flotters

• Liker 4
Lenke til kommentar

De fleste her har gitt Cesc færre poeng, hvilket er rart.

Det er det vel strengt tatt BARE Benbjo som har gjort? :p

Det må jeg ta få lov til? Kanskje jeg ble blendet av at han har skuffet veldig i det siste og når han først gjør en god kamp går jeg "overboard". Det samme gjelder Cesc, men har for store forventninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...