invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Deilig. City spilte som drittunger andre omgang. Hva skjedde egentlig? De mista piffen helt! Har kanskje noe med at de hadde en kamp på torsdag, mens vi spilte på tirsdag. De ble rett og slett slitne. Og med vårt pasningsspill må de bare løpe og løpe og løpe. Fantastisk kamp og første clean sheet borte siden januar! Er utrolig glad for akkurat, vi trenger den troen at vi klarer å holde buret rent også borte. Var veldig nervøs til tider under kampen, spesielt da Cesc missa straffen, men det ble til slutt et veldig godt resultat. Fabianski 8 - står rett og slett en imponerende kamp og jeg er veldig entusiastisk av hans form i det siste! Stå på, Luke! Sagna 7 - Ganske trygg bakover, har også for en gangs skyld ganske gode innlegg. Squillaci 7 - Ganske usynlig, men det er et godt tegn for en stopper. Djourou 6 - Sliter til tider, men ikke så katastrofal at vi blir straffet på noen måter. Clichy 6.5 - Friske løp og bra arbeidskapasitet. Kommer litt ut av posisjon i blant, men klarer seg generelt greit. Cesc Fàbregas 7.5 - Synd med straffebommen, men han er alltid et uromoment for City. Det er utrolig at han klarer å løpe gjennom et såpass organisert forsvar som City, til tross for at han er vanvittig treig. Alex Dimitri Song Billong 7 - dumt gult kort, men kudos for å være på rett sted til rett tid på målet. Denílson 7 - klarer seg overraskende greit, selv om han også fikk et idiotisk gult kort helt i starten av kampen. Shava 7 - spiller også en god kamp, og fikk med seg en assist før han måtte av. Hadde også en viktig takling på Tevez i første omgang, da han var nesten alene på høyre side av vår 16-meter. Chamakh 7 - Straffer Boyata og er med i oppbyggingen av mange angrep. Samir Nasri 9 - vår aller beste spiller i dag. Utrolig mobil, bevegelig og skaper sjanse på sjanse. Han har virkelig blomstret for fullt i år og fått spillet sitt på et nytt nivå. Herlig kamp av lille Samir Nas. Flotte innhopp av Rosicky og Bendtner. Today was a good day! Le Pro: så den jeg også. ^^ Visste ikke at du hadde han på face. Endret 24. oktober 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Nydelig kommentar av Cesc: ''Even if City were 15 men, we would have won. We played our football today, and wanted to win. Which we did.'' Enda bedre var Man of the Match-kommentaren. Deilig! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ahhhh, det er så ufattelig deilig! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Le Pro: så den jeg også. ^^ Visste ikke at du hadde han på face. Følger ham på Twitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Lett, 0-3 Errhmhemhemem Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Vinner Arsenal i dag så skal jeg stikke på Highbury på neste hjemmekamp og spandere en runde på alle som er der. Blir dette West Ham hjemme lørdag den 30. oktober da? I'll be there. Seriøst. ^^ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Flott dag. United vinner, City får bank på hjemmebane. Kampbildet hadde vært en annen uten utvisningen, men det viktigste var at Arsenal skulle ta alle poengene. Fine scoringer også. Så klart, men kortet var helt korrekt og utvisninger er en del av reglene. Når Boyata er så dum og takler på etterskudd mot Chamakh som er på vei gjennom så må han ta konsekvensene av det. Enten det er etter 4 eller 89 minutter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Vinner Arsenal i dag så skal jeg stikke på Highbury på neste hjemmekamp og spandere en runde på alle som er der. I'll be there! Edit: Roman kom meg i forveien. Endret 24. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Bor ikke du langt uti helvete, Bjørnar/Le Prof? Men du er selvsagt velkommen. Hadde faktisk vært utrolig koselig med et skikkelig diskusjonstreff med goonere. Edit: og Maefteda må komme! Så lenge han klarer å oppføre seg fint. Endret 24. oktober 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 JADDAFORHELLVETTTTE! Fy faen så godt. Get in gutta. 3 livsviktige poeng. AAAAAAHHHH!!! Samir Nasri vår bestemann. Vilt god idag. Stort pluss også til Cesc og Fabianski. Djourou klart vårt svakeste ledd idag, til tider en vandrende katastrofe. Tastaturene på PC-ene her suger balle, gidder ingen børs idag. Uansett ingen som bryr seg, viktigste er at vi vant!! GET IN Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Bor ikke du langt uti helvete, Bjørnar/Le Prof? Men du er selvsagt velkommen. Hadde faktisk vært utrolig koselig med et skikkelig diskusjonstreff med goonere. Jo, jeg gjør dessverre det. Og med mindre det er en runde cola Benbjo har tenkt å spandere er jeg nok for ung i tillegg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Min spillervurdering. Om dere er uenige, bare si ifra. Har satt det opp veldig kjapt. Fabianski 9 - Det er utrolig å se hva litt selvtillit kan gjøre. Helt outstanding gjennom hele kampen og utmerker seg allerede etter 45 sekunder med reaksjonsredningen på Silvas flikk. Strålende! Sagna 7 - Herlig å ha deg tilbake, Bac. Sikker i taklingene og gode offensive innvolveringer. Djourou 5 - Stort usikkerhetsmoment bak i førsteomgang. Kom seg veldig i andre. Håper dog Kos er tilbake snart.. Sqillaci 7 - Står frem og tar ansvar. Virker likevel ikke helt komfortabel enda. Satser på at det kommer seg etter hvert. Clichy 7 - God kamp av Clichy. Virket mer sikker bakover i dag og var godt med framme. Denilson 6.5 - Klarte seg greit. Song 7.5 - What a goal, lad. Herlige involveringer i både det defensive og offensive. Fabregas 9 BB - Strålende. Finner trange rom med de mest utrolige pasningene. Gjør resten av laget gode. Blir banensbeste selvom han bommet på straffe. Nasri 9 - Herlig kamp av Samir. Utrolig bra veggspill med Arshavin på 1-0 og setter ballen den ene plassen i mål han kan sette den. Chamakh 7.5 - Jobber godt og går på gode løp. Vinner hodedueller og skaper rom for de andre. Arshavin 7 - Det ble ingen mål på Shava, men innsatsen kan man ikke klage på i dag. Danset seg forbi Richards opptil flere ganger. Rosicky 6 - Fikk de 20 siste minuttene da kampen mer eller mindre var avgjort. Bankers i pasningene og håper vi snart får se flere "30 yard screamers" fra han Bendtner IV (fint mål, dog!) Walcott IV Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Litt opp på Denilson og litt ned på Clichy og Song, ellers enig Torstein. 3-0! HAHAHAHHAHAHHAHA!!! Håper du koser deg Adebayor din korrupte fitte. Du og rompevennene dine har nettopp blitt grust. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 3-0! HAHAHAHHAHAHHAHA!!! Håper du koser deg Adebayor din korrupte fitte. Du og rompevennene dine har nettopp blitt grust. Får prøve meg på en spillerating jeg og: Fabianski - 9 Sagna - 7 Squillaci - 6 Djourou - 5 Clichy - 7 Fábregas - 9 Song - 8 Denílson - 7 Nasri - 9 Chamakh - 7 Arshavin - 7 Fabianski, Cesc og Nasri får dele champagneflasken. Klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg syntes var best. Nå ser det mørkt ut for Almunia. Hvis Fabianski fortsetter å spille så bra som han har gjort i det siste, har vi endelig en klassekeeper. Herlig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Litt opp på Denilson og litt ned på Clichy og Song, ellers enig Torstein. Du er med andre ord helt enig med mine vurderinger? Edit: Nei, Torstein! hadde jo høyere på Fabianski. Endret 24. oktober 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Og på Fabregas Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Jeg synes generelt alle med spilleratinger har veldig veldig rett, men synes dere behandler Djourou pent. Litt marginer mot oss i første omgang, kunne det fort stått 2-0 allerede etter de første minuttene. Andre omgangen var way better, men likevel synes jeg ikke det veide opp usikre og nervepirrende innvolveringer i første omgang. Derfor blir min rating så her: Fabianski - 9 Sagna - 7 Squillaci - 6 Djourou - 4 Clichy - 7 Fábregas - 9 Song - 8 Denílson - 7 Nasri - 9 Chamakh - 7 Arshavin - 7 Endret 24. oktober 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Fy faen så stolt jeg er av å være en ekte Gooner nå ! Sykt herlig seier ! Enig med spillerbørsen din Elastico. Endret 24. oktober 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Og forresten, Wendelinho, prøv å lese mer nøye igjennom svarene du har fått i denne tråden. Du oppfører deg som en liten drittunge. Skjerp deg. Endret 24. oktober 2010 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Synes bare at det er underholdning å se dere leke trener... Dere klager på spillerne. Prøv selv å bli kastet ut i den kampen. Er dere noe bedre? Det er helt fantastisk at du klarer å presse ut det du sier her. Å gi kritikk til spillerne i form av spillebørs eller kommentarer er vel det mest naturlige en supporter kan gjøre etter kamp? Vi ser på spillere som representerer klubben vår, og dermed er det vel også på sin plass å si noe om innsats og prestasjoner, ikke sant? Er vi noe bedre? Nei. Er spørsmålet totalt usaklig? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå