Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha, nydelig Bendtner. Har alltid hatt troen på han. Dere kan godt la han være stallfyll og sende han over til Boleyn Ground snart. Vi tar gjerne imot Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg holder meg til; 25-2 Holder meg til det som teller jeg. 18-4 og 3-0 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 20-10, kanskje? Tragisk. Jeg holder meg til; 25-2 Og der scorte tjukkasen Bendener. Hvorfor vil du at City skal vinne egentlig? De er jo nærmere Chelsea på tabellen! Ånei, jeg glemte det ja..Supportere fra kjøpelag må støtte hverandre, for det er det eneste støtten de får. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 JAAAHAAAHADFHAD!"! FOR EN KAAAMP!!!!! :D : :D: Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Deilig. City spilte som drittunger andre omgang. Hva skjedde egentlig? De mista piffen helt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Herlig kamp. Gratulerer Arsenal, fullt fortjent. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Wendelinho: Jeg digger deg. Dine søte innspill med nøye gjennomtenkte kommentarer. Stå på vennen, du er spesiell. Endret 24. oktober 2010 av stizzen Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Vel fortjent seier, det ble ganske stygt med 0-3. Håper bare det ikke påvirker Boyata for mye, det er egentlig det verste med kampen. Litt typisk city og kaste bort en så god mulighet å feste et grep i toppen, så et tap er ikke overraskende. Håper retur oppgjøret blir litt mer rettferdig og uten skader til begge lag, så blir det nok et kjempe oppgjør. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Som Liverpoolsupporter synes jeg det er herlig å se City bli utspilt på denne måten av ett Arsenal-lag jeg har respekt for. God kamp! Endret 24. oktober 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva har SKJEDD med Fabianski?! Han var jo helt SYYYK i dag!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Er så teit når Lundekvam skal uttale alle navnene på dårlig engelsk. Hahaha. "City of Mænchester stadio'n". Endret 24. oktober 2010 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Fabianski har vokst seg inn i rollen som Arsenals keeper de siste kampene. Håper han bygger videre på det. Snart helt ut med Almunia? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ubeskrivelig deili å vinne ein storkamp igjen! Første omgang var så som så, men vi tok oss kraftig opp i andre omgang. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, I CAME! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Er så teit når Lundekvam skal uttale alle navnene på dårlig engelsk. +1. Verste tullingen i studioet. Virker helt fjern. Kaller City for United, osv. Idiot. Men det bryr jeg meg fint lite om akkurat nå! Jeg hadde glemt hvor deilig det er å vinne en toppkamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Flott dag. United vinner, City får bank på hjemmebane. Kampbildet hadde vært en annen uten utvisningen, men det viktigste var at Arsenal skulle ta alle poengene. Fine scoringer også. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Bra kamp av Fab, men setter 100 spenn på at han tabber seg ut i neste kamp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) HAHA!!! :!: Cesc: WHA?! I missed a penalty, how can I be man of the match? Endret 24. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Fabregas altså, for en mann! De fleste her vet jeg heier på Barcelona, og jeg skulle gjerne sett Cesc i blå-rødt. Men jeg håper Fabregas blir i Arsenal i lang tid, og får den legendestatusen han fortjener. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 J. Sanderson: Manchester City 0-3 Arsenal. Class > Cash. Så sant, så sant. Dette smaker så utrolig godt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå