IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Etter patch 4.0 hadde jeg totalt 60,000 honor på mine fem mains, jeg hadde valgets kval mellom å kjøpe 363 epic gems som ville gitt fortjeneste på 34-64,000G (gitt salgspris på 100-200G per gem) eller å kjøpe pvp-items. Gullet fristet litt men jeg gikk for pvp-itemsene, det var en enorm oppgradering. Større enn UD-invasion i slutten av tbc, 4/5 wrathful og alle offpieces pluss våpen og wand utgjør vanvittig forskjell. Hva ville du brukt honoren på? Jeg er happy med mitt valg, kan ikke huske sist wow var så gøy Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 uten tvil så hadde jeg gått for gems, cataclysm er nesten ute og det samme med neste sesong så egentlig sløsing med honor å kjøpe pvp gear nå Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Hmm, noen ideer om hva jeg kunne ha brukt gullet på isåfall? Ville ha brukt det før cataclysm ettersom den kraftige inflasjonen gjør at det ikke vil svare seg så veldig å spare det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ikke gjør noe med de. Logg av og slett karakterne dine, du kan jo bli en feit og ekkel asosial gamer av dette!!!!!!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ikke gjør noe med de. Logg av og slett karakterne dine, du kan jo bli en feit og ekkel asosial gamer av dette!!!!!!! Ikke hvis jeg lever sunt og aktivt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kommer an på hva du driver med for tiden rett og slett. Jeg farmer bare BG når jeg er på wow for tiden, så da hadde jeg kjøpt gear. Er ikke like nødvendig med knallis gear som multiboxer siden selv de me 1200-1300 resilience dør av 5 lavabursts. Hvis du hadde hatt nok gull totalt til motorsykkel for hver karakter så hadde jeg heller ha brukt gullet på motorsykler Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ikke gjør noe med de. Logg av og slett karakterne dine, du kan jo bli en feit og ekkel asosial gamer av dette!!!!!!! Ikke hvis jeg lever sunt og aktivt. Jo, for 99% av de som spiller World of Warcraft blir seriemordere. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Cowboy Bob, Du multiboxer også? 5 motorsykler hadde vært tøft, skyhøy epeen-faktor og ville uten tvil ha generert enda mer spontan flaming men det spørs om jeg får brukt de noe særlig i Cataclysm.. Jeg venter heller noen uker og ser, mistenker at flying mounts med plass til passasjerer blir det neste store Pokey, Men er seriemordere feite, ekle og asosiale gamere? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, seriemordere er feite, ekle og asosiale gamere. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 gems og selge dem Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Cowboy Bob, Du multiboxer også? 5 motorsykler hadde vært tøft, skyhøy epeen-faktor og ville uten tvil ha generert enda mer spontan flaming men det spørs om jeg får brukt de noe særlig i Cataclysm.. Jeg venter heller noen uker og ser, mistenker at flying mounts med plass til passasjerer blir det neste store Nei, mente hvis jeg var deg. Hadde multiboxet hvis økonomien strakk til da, det ser jo kjempekult ut. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Aah.. Jeg spiller prest og mages, det som ikke dør i arcane barrage dør stort sett i påfølgende pyrorocket eller fireblast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå