redsword Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er det mange her som er spent på hva årets julegave blir til deg fra firmaet du jobber i? Den mest latterligste gaven jeg har fått, må være da jeg jobbet som butikkmedarbeider i en matvarekjede. Det vi fikk var...... "trommevirvel".... en JULETREKULE!! jippi? Har begynt i en elektrokjede i år, så jeg håper på en litt bedre gave i år! om jeg får. hehe. Men ja! hva tror du at du får? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Bruker å få bonusen vår (penger) 5% av alt vi har tjent i året Eller er det sånn som alle får kanskje? jeg vet ikke, har kun jobbet der jeg jobber nå. EDIT: leif Endret 21. oktober 2010 av Absolut Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Bruker å få ei eske konfekt og et gavekort på rundt 300 kr på byens kjøpesenter. Jobber på BilXtra. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og så betaler man jo så jævla lite skatt i desember liker desember Lenke til kommentar
redsword Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Desember er en fin måned!! ser ut til at man må til Oslo en tur i desember og sjekke shoppingmulighetene!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Var en kopp i fjord men jeg tviler sterkt på at det er noe mer kreativt dette året..får se. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Kanskje du også får en juletrekule? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri brukt å få noe? Men ny jobb i år, mobilforettning, så kan bli artig å se om det endrer seg nå! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da jeg jobbet i forsvaret så var det ett år jeg fikk en almanakk, med utskiftbart årssett. Nå har de ikke lenger lov til å gi julegaver på grunn av økonomi, så da er det jo poengløst å ha utskiftbart årssett. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 2008: Gavekort på 500,- hos Vinmonopolet + et brettspill. 2009: Gavekort på 1 000,- hos Bølgen & Moi 2010: Hva får man fra Lånekassen til jul? 1 Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er så vanlig en vanlig person kan være, med et vanlig liv på en vanlig måte. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal vi se: 1. året: Noen fikk esker med mat (ikke alle) 2. året Alle fikk esker med mat 3. året: Julekort på mail 4. året: Ingenting Så jeg har ikke så store forhåpninger for i år kan du si Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den mest latterligste gaven jeg har fått, må være da jeg jobbet som butikkmedarbeider i en matvarekjede. Det vi fikk var...... "trommevirvel".... en JULETREKULE!! jippi? Haha! Hvilken kjede? Hos Ica fikk vi en stor eske fylt med godis i fjor, kjempekos! Men i år skal vi ha JULEBORD! Regner med at det kanskje ikke blir presang da, men julebord er jo MYE bedre. Er litt spent på om det blir presang fra bensinstasjonjobben, hører rykter om julebord der også, men sjefen vår har nedskjæringer på hjernen så jeg har mine tvil. Men uansett blir det minst ett julebord, jeee! Det lureste må være å legge et evt bytte av jobb til årsskiftet, slik min far gjorde for et par år siden. Fikk da julegave fra både den gamle jobben og den nye jobben, og håvet inn en spekeskinke og en ipod. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lurer på hva man får fra NAV i julegave. Sommel og inkompetanse? I så fall varer jula hele året 4 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har fått mye rart opp igjennom. Mye bra også, som ei klokke, selv om jeg fortsatt ikke har brukt den. Raclettsettet støver fortsatt ned på loftet. Fikk en skje en gang, det var det værste. Håper på det samme som i fjor, Midtbykortet i Trondheim Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det ser ut som om opp til flere får masse fint her godt og høre! Personlig så har jeg fått vite at jeg skal på hele 3 julebord i år!!! 1. Julebord med hovedjobben. 2. Julebord med vekterjobben. 3. Julebord med Revygruppa vår! Forbereder meg til flere heidundrenes dager i november og desember... masse fyllesjuke tror jeg... ihvertfall etter revyjulebordet.. etter noen år der, så har man opplevd at julebordet hvert år er veeeeldig morsomt og har masse fyllesjuke i seg i flere dager etterpå! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 2009: Fenalår:) Gjorde julen ekstra god! + en flaske med vin. Usikker på hva det blir i år. Gavekort hadde vert fint;) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 2007: To vinglass og en karaffel. 2008: Digital fotoramme 2009: Gavekort på 600,- hos en lokal sportsbutikk Selv har jeg vært fornøyd med kreativiteten til sjefen, men typen til søstra mi har fått fenalår seks år på rad. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 fikk gavekort på Jernia av sjefen for 2 år siden. var ansatt i elektrofirma med rein elektroinstallasjon på kjemikalietankere. firmaet hadde 2 omganger med jul. første året fikk jeg gavekort, men det var det første halvåret firmaet levde. andre året ble det julebord + noe annet kanskje, husker ikke. men vi fikk jo et 2 døgns cruise med tyskland skipet i september det året. men det var penger vi fikk av å levere inn kobber til gjennvining da skips inst. gir veldig mye med kabelkapp som er kobber og plast. 1,5 år med firmaet fra start til slutt før det ble lagt ned pga. FINANSKRISA. verftet vårt fikk ikke flere kontrakter på tankere. store redere vi bygde for gikk utenlandsk for der er det billigere! Stolt Nielsen- veldig stor reder i Norge, flyttet Stolt Tankers fra Norge da han såg at norges politikk var helt på tryne. nå bygger han tankere i utlandet. vi bygde tankere i rustfritt stål og har da hatt kunder som kommer tilbake hele tiden. i Korea og japan har de nå kontrakter med stolt nielsen og odfjell tankers som og er norsk rederi. men hos stolt nielsen så blir de kanselert pga. veldig store forsinkelser og lite kompetanse. vi ler av de. nå nylig kanselerte de fler kontrakter og fikk et skip gratis. japan hadde fått saltvann i tankene til skipet uten at de vil skade. så nå har de odfjell og stolt "byttet" mangen skip og kjøpt flere for å styrke kapasisten sin! nå med nytt elektrofirma så forventer jeg julegave med tanke på økonomien til firmaet. men de tapte penger på 2 skip som vi leverte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå