Gå til innhold

Finnes det noen forum med flere 14'iser?

Anbefalte innlegg

Hint: 14iss er IKKE en alder, men en tilstand.

Min liste over allmennt kjendte tilstander:

1. Fast stoff

2. Væske

3. Gass

4. Plasma

5. Fjortis

Om man kan kalle "fjortiss" en aggregattilstand er en annen sak :D Men vet hva du mener.

Når det gjelder dette forumet, er jeg på sett og vis enig. Det er mange her som skriver gode og seriøse poster, men jeg ser enda flere eksempler på folk som kun slenger dritt om rettskrivning, feilposting og annet. Dessuten har jeg lagt merke til den typen som poster først og fremst for å få høyere postcount - de har sjelden noe særlig mer å komme med enn å si at de er enige med alle andre. Dette er dog langt mindre plagsomt enn førstnevnte drittslengere. De får så lett diskusjonene til å spore av og ende opp på det stadiet der deltakerne bare skjeller ut hverandre. Forumet kan bli så mye bedre hvis alle lærer seg til å vise litt toleranse.

Jeg er ikke av de beste. Jeg irriterer meg rett som det er over de som ikke kan forskjellen på å/og eller et/ett. Selv om jeg kun er 18, er jeg litt bekymret over hvor norsk rettskriving er i ferd med å ta veien. Men jeg rakker ikke ned på de som skriver feil - spesielt ikke på et hardware-relatert forum! Det beste er å bare bite i seg irritasjonen og overse det. Da slipper man iallfall å skape aggresjon, og diskusjonen kan holdes på sporet. Forøvrig er det jo dette som står i retningslinjene. Reglene er til for å følges, folkens.

Hvis noen av mine tidligere poster skulle vise seg å kunne legges under en av mine nevnte kategorier, må jeg bare unnskylde. Man vokser med årene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jøss er vi iallefall 2 stk som er 39 :lol:

men det må være mulig og overse feilskriving og det som man personelig mener er "dumme" poster da...ække nødvendig og bry seg alle ganger..slik en del brukere har en meget lei tendens til og gjøre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...