Gå til innhold

Finnes det noen forum med flere 14'iser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg sier ikke at dere gjør en dårlig jobb, men at modene på bluelight gjør det bedre. det er mye strengere der. alle de intel vs. amd trådene som kommer, burde blitt slettet med engang, evt stengt. søk funksjonen er der for en grunn.

edit: en rapporter til moderator knapp hadde gjort seg lissom, så slipper folk å syte og klage i ett kjør.

Lenke til kommentar

Jauda, nå er jo jeg 15.5 da så.... :lol:

En av verdens mange sørglige ting er 15-20 åringer som går og roper " åååå....! Fjortiss azz" til alle som er 14( har noen sånne der jeg bor)

Hint: 14iss er IKKE en alder, men en tilstand.

"14iss" syboliser først og fremst en alder! De som er i denne aldreren føler seg.. ja.. krenket om du vil :shrug: , fordi at de forbindes med en idiottilstand!

Lenke til kommentar

hw er kanskje blitt litt for stort til at det kan drives på hobbybasis kan

det virke som. dette har jo være oppe flere ganger. men det er jo

vanskelig å gjøre noe med dette. det er et par folk med 3000+ innlegg.

disse kunne vel fått moderator status i enkelte deler av forumet.

det er klart de må sees ann, men om ikke 50% av postene er bull og

det virker som at de forstår seg på vanlig folkeskikk, så kunne de

jo fått visse rettigheter. dessuten; de som har så mange innlegg bor

jo omtrent på forumet. effektiv moderering? ja, det tror jeg.

bare et forslag.

Lenke til kommentar

Jeg mener også at moderatorne gjør en dårlig jobb. Det er mer drittkasting på dette forumet enn noe mennesket i dette land burde få lov til å tåle, og moderatorene gir ******. Sendte tilogmed en IM til en moderator en sen kveld om 2 poster som burde vært stengt, han sa bare at han var for trøtt til å gidde se på saken. Det finnes en hel DRØSS med topicer der ute som inneholder mer enn 70% drittkasting istedenfor en skikkelig argumentasjon. Hvis det moderere er et så stort problem, burde dere være moderatorer da? Eller hva med å ansette nye? Finnes plenty av folk på forumet som sikkert kunne gjort en bra jobb.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med ideen om "varsle moderator" knapp. Den ville sikkert ha ført til mye mer "flittig" varsling om div. poster. Men så kan man stille seg et spørsmål: Hvis det blir startet en tråd, f.eks. Intel vs AMD, som sikkert 500 folk kommer til å lese i løpet av et par timer, blir det ikke litt slitsomt for moderatorene da hvis 446 av disse leserne sender "klage" på tråden?

En annen ting er stengte tråder. Hvorfor beholdes disse? Det er vel en grunn til at de blir stengt? Kan man ikke likesågodt slette dem også? Så slipper man at de dukker opp mens man søker.

Ellers har jeg ingen problemer med dette forumet, forutenom at det er litt små-håpløst å søke. Det er folk som jeg og du ikke "liker" i resten av verden også, men det hjelper ikke særlig mye å klage på hver og en av dem. Kanskje folk bør bruke sommeren til å øve på toleranse?

mvh

[-GoMp-]

Lenke til kommentar
"]Jeg er enig med ideen om "varsle moderator" knapp. Den ville sikkert ha ført til mye mer "flittig" varsling om div. poster. Men så kan man stille seg et spørsmål: Hvis det blir startet en tråd, f.eks. Intel vs AMD, som sikkert 500 folk kommer til å lese i løpet av et par timer, blir det ikke litt slitsomt for moderatorene da hvis 446 av disse leserne sender "klage" på tråden?

En annen ting er stengte tråder. Hvorfor beholdes disse? Det er vel en grunn til at de blir stengt? Kan man ikke likesågodt slette dem også? Så slipper man at de dukker opp mens man søker.

Ellers har jeg ingen problemer med dette forumet, forutenom at det er litt små-håpløst å søke. Det er folk som jeg og du ikke "liker" i resten av verden også, men det hjelper ikke særlig mye å klage på hver og en av dem. Kanskje folk bør bruke sommeren til å øve på toleranse?

mvh

[-GoMp-]

For de som ikke har fulgt med på diskusjoner rudnt dette en million ganger allerede:

På neste versjon av phpBB2 forumet ER det en "varsle moderator" knapp. Vi får bare vente til den neste verisjonne kommer.

Og stengte tråder er her fremdeles slik at de som postet tråden kan se at den er blitt stengt og hvorfor, selv hvdis han ikke har lest topicen på en ukes tid pga. ferie eller noe. Dessuten står det kanskje NOE bra der, slik at folk kan søke etter svar og se i den

Lenke til kommentar
"]Jeg er enig med ideen om "varsle moderator" knapp. Den ville sikkert ha ført til mye mer "flittig" varsling om div. poster. Men så kan man stille seg et spørsmål: Hvis det blir startet en tråd, f.eks. Intel vs AMD, som sikkert 500 folk kommer til å lese i løpet av et par timer, blir det ikke litt slitsomt for moderatorene da hvis 446 av disse leserne sender "klage" på tråden?

Nei, ikke hvis man legger inn en funksjon som tilsier "Takk, men denne tråden er allerede varslet til moderator". Kan vi håpe på en slik "Varsle moderator"-knapp?

"]En annen ting er stengte tråder. Hvorfor beholdes disse? Det er vel en grunn til at de blir stengt? Kan man ikke likesågodt slette dem også? Så slipper man at de dukker opp mens man søker.

Enig. Slett dem.

Lenke til kommentar
og så kunne det gjerne vært en "varsle moederator" knapp ved siden av

"skriv svar" knappen. da hadde nok varslingen blitt mer effektiv!

garantert!

Ja det kunne det sikker vært!

HVA med og sende en pm til moddisene?

Jeg mener, yummy,desertglow,allyse og kilogram er noen veldig lette navn og huske!

forslag

Hei, kan du se på dette inlegget:

<URL>

edit: la på noe:

Blib:

Det er nok en veldig stor oppgave og passe på alle &%¤&¤"/ folka her.

Skriver en et teit inlegg/post så trenger ikke flere enn en og si ifra.

Ikke sånn:

Hvor mange nevner at denne er feilpostet?

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...1a251fd5db5b99f

Hyggelighetens paradis:

Hvor mange måtte bemerke for Chris88 at han var litt uvørn etter at han unskyldte seg?

Belive me, det finnes flere og værre!

Lenke til kommentar

For de som ikke har fulgt med på diskusjoner rudnt dette en million ganger allerede:

På neste versjon av phpBB2 forumet ER det en "varsle moderator" knapp. Vi får bare vente til den neste verisjonne kommer.

Og stengte tråder er her fremdeles slik at de som postet tråden kan se at den er blitt stengt og hvorfor, selv hvdis han ikke har lest topicen på en ukes tid pga. ferie eller noe. Dessuten står det kanskje NOE bra der, slik at folk kan søke etter svar og se i den

Beklager, men jeg sitter ikke inne på dette forumet dag inn og dag ut og leser gjennom alle trådene, så det hadde jeg ikke fått med meg.

Ja, det er klart det kan stå NOE bra i en tråd, men i stedet for å lese gjennom en haug med tull må det da heller gå an at evt. en moderator starter en ny, ryddig tråd hvor "de gode rådene" står? Eller hvorfor ikke gjøre det enda bedre, lage en guide? Moderatorene kan ta all saklig informasjon fra tråden, og personer som mener de kan noe om emnet kan skrive pm/mail til moderatorene, så kan moderatorene inkludere saklig og riktig informasjon i guiden. Det hadde vært flott, syns jeg. :)

Nei, ikke hvis man legger inn en funksjon som tilsier "Takk, men denne tråden er allerede varslet til moderator". Kan vi håpe på en slik "Varsle moderator"-knapp?

God ide :)

Lenke til kommentar
Har saumfart forum'er siden 1989. Fra BBS til Internett, som jeg fikk i 1994. Men jeg har aldri vært borte i forum'er med så mange 'verdensmestere' og 14'iser som dette. Det virker som hvis man noen gang har installert Windows med hell, er man ekspert. Det florerer av uhøflige svar på ting, som for andre kanskje er store problemer. Hvis det finnes moderatorer, synes jeg de skal begynne å ta oppgaven på alvor. Og denne Telenorhetsen fra drittunger som aldri har hatt noe med Telenor å gjøre er latterlig. De fleste er flere år fra å kunne være kunde selv.

Hmm, hva du vil oppnå med denne posten? Trenger du hjelp til noe, eller bare lager du useriøse poster du også som "alle" andre?

Lenke til kommentar
AMD XP2800+,

ASUS A7N8X DELUXE

2 stk. TwinMos PC3200 512MB

MSI Geforce4 TI 4200

2 stk. Western Digital Caviar 120 8MB

1 stk. IBM 20GB

Plextor DVD-brenner PX-504A

Plextor Plexwriter

Chieftec Dragon Medium (gusjegul)

NM i lang sigg? litt fjortiss faktor over den ja

Lenke til kommentar
det finnes et ma forum nå. Det har forresten ingenting med fjortisser å gjøre? ;)

Jeg satt fjortis i " tegn. Fordi sleng-kommentarer som mac suger o.l. er tegn på en som har alvorlig problem med mac-maskiner. (Prøv støvsuger, funker sikkert bedre...)

Hvor er mac-forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...