Dokein Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har saumfart forum'er siden 1989. Fra BBS til Internett, som jeg fikk i 1994. Men jeg har aldri vært borte i forum'er med så mange 'verdensmestere' og 14'iser som dette. Det virker som hvis man noen gang har installert Windows med hell, er man ekspert. Det florerer av uhøflige svar på ting, som for andre kanskje er store problemer. Hvis det finnes moderatorer, synes jeg de skal begynne å ta oppgaven på alvor. Og denne Telenorhetsen fra drittunger som aldri har hatt noe med Telenor å gjøre er latterlig. De fleste er flere år fra å kunne være kunde selv. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei! Det er jo ikke noe verre enn å bare ignorere innlegg du ikke liker. Selv er jeg 25 år, men jeg klager ikke over de innlegg en på 14 legger inn.Det er jo en del tusen brukere her,så man må jo tåle at det kommer en del useriøse innlegg her av og til. Er det noe jeg ikke liker her, så lar jeg bare være å svare på det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 I steden for å klage på det så kan du heller ignoere slike poster hvis du ser på det som et problem. Det at du mener at vi bør gjøre noe med dem er hvertfall helt på jordet. Hvis det står noen plass i retningslinjene eller i Norsk lov om at man ikke kan være fjortiss så skal jeg heller reagere. Men inntill disse såkalte fjortissene bryter retningslinjene våre så har jeg ikke tenkt og gjøre noenting med dem. Det er ikke bare bare og passe på 26000 stk :wink: Og dermed kan ikke alle få det som dem vil desverre. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=19 Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Men å brife med en stor signatur skal han ja! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 slutt og dømm folk på forhånd!!!! Jeg er 14 år(riktignok snart 15 skal begynne i 10-ende) Søk i gjennom for eksemplel mine inlegg. Vil du si at jeg har usæriøse inlegg?? Trokke det nei. jeg er enig at noen her er useriøse og er sikkert fjortisser og, men det betyr ikke at alle som er 14 år her på forumett er useriøse. Skal jeg begynne sånn at alle som heter ........ er stygge og dum oppi hue bare fordi at en på trinnet er det??? nei!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 slutt og dømm folk på forhånd!!!!Jeg er 14 år(riktignok snart 15 skal begynne i 10-ende) Søk i gjennom for eksemplel mine inlegg. Vil du si at jeg har usæriøse inlegg?? Trokke det nei. jeg er enig at noen her er useriøse og er sikkert fjortisser og, men det betyr ikke at alle som er 14 år her på forumett er useriøse. Skal jeg begynne sånn at alle som heter ........ er stygge og dum oppi hue bare fordi at en på trinnet er det??? nei!! Hint: 14iss er IKKE en alder, men en tilstand. Som vil tilsi at selv en på 100 år kan være like mye fjortiss som en på 14. Ingen har sagt at du har laget noen slike idiotiske innlegg, men det er faktisk flere enn deg på dette forumet. Idiotiske innlegg vil komme, uansett hva man gjør, om man så handplukke folk til forumet. Det var mine ord om detta temaet. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Og så skal man jo ha det litt gøy også da! 8) God Sommer! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 sinc og morph rocker viser at det folka prøver ALT for ikke å være, er de - selv har jeg aldri vært (eller vil bli) fjortiss Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Enig med Zalofigth. Det var ment som en sommmerspøk. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 slutt og dømm folk på forhånd!!!!Jeg er 14 år(riktignok snart 15 skal begynne i 10-ende) Søk i gjennom for eksemplel mine inlegg. Vil du si at jeg har usæriøse inlegg?? Trokke det nei. jeg er enig at noen her er useriøse og er sikkert fjortisser og, men det betyr ikke at alle som er 14 år her på forumett er useriøse. Skal jeg begynne sånn at alle som heter ........ er stygge og dum oppi hue bare fordi at en på trinnet er det??? nei!! JEg syns det innlegget var ganske idiotisk Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er vel ikke så veldig mye å gjøre med. ps. Jeg synes det er temmelig fjortis å ha en sigg med 9 linjer på som default. I denne tråden har den ingen relevans og er dermed unødvendig. Siggen er som en god flaske cognac. Skal nytes i små mengder (size=9, same line) og til rett tidspunkt (default off). Slik som min... (Ikke det at jeg liker cognac da, eller noe annet som inneholder C2H5OH) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 slutt og dømm folk på forhånd!!!!Jeg er 14 år(riktignok snart 15 skal begynne i 10-ende) Søk i gjennom for eksemplel mine inlegg. Vil du si at jeg har usæriøse inlegg?? Trokke det nei. jeg er enig at noen her er useriøse og er sikkert fjortisser og, men det betyr ikke at alle som er 14 år her på forumett er useriøse. Skal jeg begynne sånn at alle som heter ........ er stygge og dum oppi hue bare fordi at en på trinnet er det??? nei!! Skal ikke dømme deg på forhånd, du har sikkert mange gode innlegg(uten at jeg gidder å sjekke), men... _________________ ATI rocks nvidia sucks!!! Er vel typisk litt fjortis opplegg... Njaal Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Grunnløse påstander du kommer med der Dokein. Har selv passert 20. Har fått mye og god hjelp av fjortiser og andre i dette forumet. Uhøflighet og sarkasme blir slått fort og hardt ned på av andre brukere og moderatorer. Personlig poster jeg ikke 21 innlegg i et forum hvor jeg misstrives. Generalisering av slik art du kommer med er totalt usakelig. Kom gjerne med kritikk, men da på et mer saklig grunnlag. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har saumfart forum'er siden 1989. Fra BBS til Internett, som jeg fikk i 1994. Men jeg har aldri vært borte i forum'er med så mange 'verdensmestere' og 14'iser som dette. Det virker som hvis man noen gang har installert Windows med hell, er man ekspert. Det florerer av uhøflige svar på ting, som for andre kanskje er store problemer. Hvis det finnes moderatorer, synes jeg de skal begynne å ta oppgaven på alvor. Og denne Telenorhetsen fra drittunger som aldri har hatt noe med Telenor å gjøre er latterlig. De fleste er flere år fra å kunne være kunde selv. Problemmet med disse 14'isene er at det er di som bråker mest, det er di du legger merke til, fins nok en del andre enn 14'iser her, men di lager mest tull derfor hører du mest om dem..... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 "]slutt og dømm folk på forhånd!!!!Jeg er 14 år(riktignok snart 15 skal begynne i 10-ende) Søk i gjennom for eksemplel mine inlegg. Vil du si at jeg har usæriøse inlegg?? Trokke det nei. jeg er enig at noen her er useriøse og er sikkert fjortisser og, men det betyr ikke at alle som er 14 år her på forumett er useriøse. Skal jeg begynne sånn at alle som heter ........ er stygge og dum oppi hue bare fordi at en på trinnet er det??? nei!! Skal ikke dømme deg på forhånd, du har sikkert mange gode innlegg(uten at jeg gidder å sjekke), men... _________________ ATI rocks nvidia sucks!!! Er vel typisk litt fjortis opplegg... Njaal Øøøøøh ja. Gidder ikke og snakke så veldig mye om den siggen der ja. var den første jeg hadde og jeg har vel vudert og fjerne den ganske mange ganger, men så kom mor mi og maste på at det var mat og rydde rommet og slike ting. Se i gjennom mine inlegger du snill. Akkuratt som de nye skjeldsordene her i stavanger. hørte nå nylig på solalan. (****** i helvete så jævelig neger du er).Det skulle altså bety at han var dum. Så har man den klasiske. Sinnsykt blonde du er. (sinnsykt lite smart du er) Jeg føler ordet "fjortiss" og nesten blir brukt som skjeldsord. Jeg er 14 år som de fleste her vet jeg HATER staten og telenor. Skal jeg si deg hvorfor??? De privatiserte telefonlijene og laget et selskap(telenor) Telenor eier linjene her i norge og de andre ADSL aktørene må leie linje av dem og da sier det seg selv at vi ikke får billig adsl her i norge. Telenor har tynt folk for penger av isdn i lange tider mens de kunne ha solgt adsl. Hvorfor gjorde de ikke det?? For og tyne mest mulig penger av folk. Hvorfor har de ikke bygd ut skikkelig bredbånd enda??? for og tyne ut mest mulig penger av ADSL'en. Det er ikke jeg som sitter og betaler ADSL reininga men hvis telenor ikke hadde eksistert hadde jeg mest sansynlig sittet på skikkelig bredbånd. Telenor Har så og si monopol og det kommer oss forbrukere ikke til gode. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Med litt andre ord kan man også kalle det du skrev for "Å ikke leke butikk, men faktisk å drifte et selskap med overskudd"......- noe som enhver som driver et selskap har som hovedformål......(enten det nå er Telenor eller andre....) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er ikke bare bare og passe på 26000 stk :wink: Og dermed kan ikke alle få det som dem vil desverre. bluelight har 46000 medlemmer, og de gjør en mye bedre jobb enn dere når det gjelder moderering... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvor mange ganger må det nevnes: Forumet er ingen rettighet, men et tilbud. Du trenger ikke bruke det hvis du mistrives her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 I steden for å bare klage så må du/dere si hva vi skal gjøre bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå