Jakoozie Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 En Call of Duty-inspirert Jeep Wrangler Rubicon blir tilgjengelig for de mest hardbarkede tilhengerne. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Litt for "vanlig" bil i forhold til at det kan være interessant. Kunne aldri tenkt meg å kjøre rundt med en bil full av reklame for et spill (så fremt jeg ikke fikk betalt for det), og skulle jeg kjøpt en bil fra et spill, ville jeg hatt den nærmere spillet. Skuddsikre vinduer, skuddsikre dekk osv.. Sånn sett er vel James Bond bilene mer å sikle etter Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Var solgt allerede da jeg så COD klistremerker pryder bilen. Tror nokk du skal dra capsen langt nedover øynene når du kjører hvor det er folk.. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Litt for "vanlig" bil i forhold til at det kan være interessant. Kunne aldri tenkt meg å kjøre rundt med en bil full av reklame for et spill (så fremt jeg ikke fikk betalt for det), og skulle jeg kjøpt en bil fra et spill, ville jeg hatt den nærmere spillet. Skuddsikre vinduer, skuddsikre dekk osv.. Sånn sett er vel James Bond bilene mer å sikle etter Hummer har en litt annen utstyrspakke en andre biler Automatisk granatkaster i tilleg til maskingevær på taket osv er litt andeledes en lettmetal felger. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Litt for "vanlig" bil i forhold til at det kan være interessant. Kunne aldri tenkt meg å kjøre rundt med en bil full av reklame for et spill (så fremt jeg ikke fikk betalt for det), og skulle jeg kjøpt en bil fra et spill, ville jeg hatt den nærmere spillet. Skuddsikre vinduer, skuddsikre dekk osv.. Sånn sett er vel James Bond bilene mer å sikle etter Jeg vil gjerne ha en av bilene fra Carmageddon, men her i tulle-Norge er det nok ikke lov med uvanlige biler. Det er ikke lov å ha det moro her. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gi meg en Warthog. Surt at Jeep Hurricane som alt annet gøy forble på konseptstadiet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen må vel si det. Jeg vil ha Batmobilen... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Har du lest om gutta i England som mekka sin egen Tumbler? http://news.cnet.com/8301-17938_105-10010042-1.html Endret 21. oktober 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Har du lest om gutta i England som mekka sin egen Tumbler? http://news.cnet.com/8301-17938_105-10010042-1.html Haha. Tenke å kjøre rundt i den der kassen Lenke til kommentar
Lange Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde lett kjøpt delorean bilen fra Carmageddon. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Eller fra Back to the Future... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg