RogueFreak Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 I singelplayer spiller jeg mest OFP, utrolig mye morsomt du kan ha med det fortsatt. Mange custommissions du kan laste ned eller mekke selv. I multiplayer går det i følgende: Raven Shield Battlefield 1942 Day of Defeat Medal of Honor AA Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Spiller vel for det meste CS på klanserveren nå for tiden, mens jeg venter på HL2 og CS:CZ men, kjøpte meg nettopp UT2k3, Requiem:Avenging Angel og Mobile Forces (kjøpte egentlig Daikatana, men så fikk jeg visst Mobile Forces cd'en istedenfor o_O) så det går en del tid til dem også Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det går 100% i Gothic 2 om dagene - kongespill =) Venter faktisk på Gothic i posten nå, måtte ha det også etter få timer med Gothic 2 - sikkert konge det også selv om det er bare er halvparten av hva Gothic 2 er. Shadows of Undertide på vei fra Play nå tenker jeg, så vi får se. Pirates of the Caribbean rett rundt hjørnet, mmm =) Cheers, E Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 (kjøpte egentlig Daikatana, men så fikk jeg visst Mobile Forces cd'en istedenfor o_O) Den hadde du flaks med Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Raven Shield og Operation Flashpoint her . Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Spiller War Craft3 Skal prøve og få tak i Quake 3 arena. =) Gleder meg sykt til Half Life 2 kommer ut! Lenke til kommentar
corky Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Her går det mest på MEDAL OF HONOR:AA. Spiller også en del Sof2,Enter the matrix,GTA Vice City og tro det eller ei Total Annihilation(lader opp til TA2 kommer ) Lenke til kommentar
panybs Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jeg spiller for det meste cs men er det noen som vet om et sted hvor jeg kan laste ned transport tycoon? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 spiller alle slags RTS spill til PC mest War3 å starcraft Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Går vel mest på Starcraft og Morrowind akkurat nå.... Lenke til kommentar
Rayne Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 spiller for det meste jk2 jedi outcast siden dataen min blei ødelagt hadde orginal cd so slo broren min den då blei den ødelagt so kjøpte han nye til meg so lånte eg den bort til ein venn so greidde han å lage eit STORT HAKK i den og han gidder ikke å kjøpe ny så nå for eg bare spille single player på ein cracka version Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 spiller for det meste PC:American Army Freelancer Impossible Creatures Enter The Matrix Myth 3 Quake 3 Arena Soldat 1.4 Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 VietCong Warcraft 3 Reign of Chaos Half-Life/Counter-Strike Og det skulle være det Er American Army gratis? Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er American Army gratis? Ja, tror det, rett meg visst jeg tar feil! Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ja, Americas Army er gratis Kongespill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå