knut-eirik Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Spiller nok litt Bloodmoon nå... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg spiller ikke allverden ,men i det siste har jeg startet og spille endel (Venter på og arbeide litt) : Freelancer MotoGP2. (ikke så mye nålenger siden jeg har klart det på PRO og ikke orker og starte igjen) Eliteforce2 (Har liksom spilt igjennom det 2 ganger nå) Utenom det blir det littegranne CS innimellom. (CS er bare morsomt mot personer som du kjenner (Helst i IRL ,men over IRC går også greit til tider). Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg spiller mest Battlefield 1942 nå, og litt devil may cry 2........... lurer oxo på om jeg kanskje skal skaffe meg GC så jeg får spilt windwalker og metroid prime. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Går mye på Arcanum, Worms World Party, Wolfenstein ET - og selvfølgelig drøssevis med WarCraft III for å lade opp, for nå er det EN UKE IGJEEEEEN! WarCraft III !!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Warcraft III på battle.net... Synd eg skal vekk 2. juli, rekker neppe å kjøpe frozen throne Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Medal of Honor: Allied Assault er det spillet jeg har spilt mest siden det kom ut i januar 2002. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Spiller nok mest d2, haegemonia( ) og thief. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hos meg går det i Freelancer, Vice City, Icewind Dale 2, Fallout 1 & 2 og Arcanum De siste er jo tidløse Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Enig med at Rise of Nations er et bra spill ellers spiller jeg mye: Civ3 gta3 og VC Starcraft Men har du Xbox kjøper du jo lett Nigths of the old republic som kommer om 2-3 uker Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Spiller bare Zelda Men så er det det eneste spillet jeg har da.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har ikke spilt et eneste spill (på PC, XBox, GameCube, PS2) på et halvt år. Spiller nesten bare MiniGolf på SE T610. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Planetside, BF1942 & DC, Colin mcrae 3 og snart FIA F1 99-02!!! Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Americas Army: Operations Elastomania Rise of Nations Battlefield 1942 I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Counter-strike Unreal Tournament 2003 Need For Speed - Hot Pursuit 2 Colin McRae Rally 2 Lenke til kommentar
banzay Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 kjøpte starcraft igår og prøvde det i multiplayer (for første gang) og har blitt hekta... ellers er det civ 3 og battlefield.. cs har blitt helt ødelagt (musa går bare til høyre og venstre, ikke ned og opp). Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Høres ut som mouselook ikke er aktivert. Gå inn i Configurations -> Controls -> Advanced for deretter å krysse av Mouse Look. Da virker musen skikkelig Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Spilte bare Age Of Mythology helt til de klarte å ødelegge spillet med patcher fulle av bugs, og hver eneste match endte med "out of synch", Sinnsykt irriterende... Og ikke nokk med det du kommer deg bare inn på "ESO" i ny og ned.. Etter disse problemene har jeg nesten gitt opp spillet og nå går det mest i Rise Of Nation og CM4 selvfølgelig.. Tenkte jeg kanskje skulle begynne på zelda igjenn =) Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 blitt mye Colin McRae Rally 3 i det siste. prøvde meg på matrix spillet.men syns det var flaut at de ikke har klart og få runde hjul på spillet.finnes vel en patch ellerno, men har ikke leita. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Speller vel for det meste Morrowind og CS, en gang iblant blir det også litt MotoGP2 tell pc og litt vice city og motoGP 3 tell ps2 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kan vel ikke si annet enn Morrowind. Har akkurat kjøpt meg Bloodmoon så bare jeg får lagt inn det blir det enda noen timer... Tør ikke tenke på hvor mange timer som allerede har forsvunnet på Vvardenfell. Uff, føler med deg. Sliter med de samme problemene selv. Ellers går jo det en del tid bort på Battlefield og Star Wars Galaxies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå