Cable_Cutter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vil bare vite hva folk flest spiller... Konsoll eller PC,og med hvilket spill... Personlig har jeg fått dilla på Rise Of Nations så PC er et naturlig valg for meg... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Akkurat nå så er det vel Skies of Arcadia Legends på Gamecube. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Om dagen sitter jeg forran min Slitne gamle traver av en PC dunk og spiller CM4 (Takker for tips om hva som kan prøves i tråden min btw;) Og Rise of Nations.. Første gang jeg lenge jeg ikke bruker opp tiden min på rollespill faktisk Litt synd egentlig der der.. Uannsett!! Nå har sola kommet! Feriepenger og skatteoppgjør likeså, så kast alt av spill og kast deg selv ned på aker brygge!! Der tilbringer iallfall jeg og min gode venn, pilsen, et par uker nå!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Return to castle wolfenstein, midnight club II og moto gp2 over xbox live, neverwinter nights shadows of undrentide og warcraft III på pc-n Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 I traileren: PS2 og FFX Hjemme: CS, OG SNART GOTHIC 2!!! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg spiller for tiden Rival Ball til PC. Har kjøpt endel ekstra baner, så jeg har noe å drive med fremover. Fint tidsfordriv på sene sommerkvelder http://www.longbowdigitalarts.com/rivalball.html Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Går mye på Arcanum, Worms World Party, Wolfenstein ET - og selvfølgelig drøssevis med WarCraft III for å lade opp, for nå er det EN UKE IGJEEEEEN! Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Gothic 2 er det spillet som jeg har sittet mye med i det siste. Gothic, både 1 og 2, er et vanvittig bra RPG spill. Jeg pleier ikke å like slike spill så mye, men da jeg først testet Gothic ble jeg hektet. Jeg synes faktisk at det er litt vanskelig å rive seg vekk fra spillet. Det er slik at jeg nesten deltar i verden spillet bringer frem, det er rett og slett helt utrolig. Dere som ikke har prøvd dette spillet, bør nesten sjekke det ut litt. Det var et ukjent spill for meg til mitt søskenbarn introduserte meg for spillet i fjor. Det tyske firmaet som står bak spillene er ikke særlig kjente, men for Gothic 1 og 2 fortjener de masse ros. Det som er kjekt her er at du er en "nameless" helt, som skal "redde verden"... Det er ikke slik at du velger karakter i begynnelsen av spillet, slik som for eksempel Morrowind, men du utvikler karakteren i den retningen du vil mens du spiller. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Spiller for det meste CM4 og CS, men liker å vekke gamle minner med å rote fram de gamle spillene som UFO, The Manager og Jones edit: Glemte helt Transport Tycoon Delux og Pizza Tycoon Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 spiller for det meste PC: American Army Freelancer Impossible Creatures Enter The Matrix Myth 3 Quake 3 Arena Soldat 1.4 Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 VietCong Warcraft 3 Reign of Chaos Half-Life/Counter-Strike Og det skulle være det Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 spiller mest medal of honor: allied assault nå for tiden. jeg fikk meg joystick og for litt siden, så det er en del bf1942 inne i bildet også 8) Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 spiller pc hver dag, og det er sof2 det går mest i. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Kan vel ikke si annet enn Morrowind. Har akkurat kjøpt meg Bloodmoon så bare jeg får lagt inn det blir det enda noen timer... Tør ikke tenke på hvor mange timer som allerede har forsvunnet på Vvardenfell. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Etter et par måneders pause (ble lei) er jeg tilbake til stadiet der jeg spiller BF1942 et par timer nesten hver eneste dag Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Her går det mest i MOHAA ''Medal Of Honor: Allied Assault'' Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Spiller mest PC (vurderer å kjøpe en feit tv og en xbox.. ) Akkurat nå går det i Blitzkrieg og shadows of undrentide. .. og seff litt hl-mods Lenke til kommentar
eivi Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg spiller for det meste Battlefield 1942 og litt Desert Combat. ----------------- eivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå