granny Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 I forbindelse med klubbarbeid har jeg laget en e-post liste over medlemmer som ønsker informasjon tilsendt. Informasjon sendes selvfølgelig ut som blindkopi. Nå skulle jeg gjerne overført denne adresselisten til ny kasserer, er det en måte å gjøre dette på? 1 Lenke til kommentar
reiras Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) I Outlook Express er det >fil >Eksport >adressebok >Microsoft Exchange Adressebok. Han som skal ha den bruker import. Du kan lese mer om det her. Slik importerer og eksporterer du adressebøker i Outlook Express Endret 21. oktober 2010 av reiras Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 I Outlook Express er det >fil >Eksport >adressebok >Microsoft Exchange Adressebok. Han som skal ha den bruker import. Du kan lese mer om det her. Slik importerer og eksporterer du adressebøker i Outlook Express Har ikke express - men fikk noen tips så jeg prøver og ser om det funker på Microsoft outlook også jeg :-) Tusen takk skal du ha 1 Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 I Outlook Express er det >fil >Eksport >adressebok >Microsoft Exchange Adressebok. Han som skal ha den bruker import. Du kan lese mer om det her. Slik importerer og eksporterer du adressebøker i Outlook Express Har ikke express - men fikk noen tips så jeg prøver og ser om det funker på Microsoft outlook også jeg :-) Tusen takk skal du ha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå