TheRealL Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hei forum medlemmer, Jeg trenger deres hjelp! I forbinnelse med et matte prosjekt så trenger jeg hjelp. Jeg har laget en spørreundersøkelse på SurveyMonkey og jeg ville vært veldig glad om dere hadde brukt 2 minutter på og svart på spørsmålene. Jeg skal gjøre research på om hvor interisert du er i bil har noe og si for bil valg. Her er spørreundersøkelsen http://www.surveymonkey.com/s/6BDWG6J Takk for hjelp! Endret 1. november 2010 av TheRealL Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ok.. publiser resultatene her etterpå da Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ok.. publiser resultatene her etterpå da Will do Kan ikke publisere hele rapporten før rundt Mai da. Kan ende opp med plagiat problemer osv. (Går på IB og de er veldig A4) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Done, skulle vært Mercedes. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg bare skrev de merkene jeg kom på i farten. Tok ikke med hele listen da de forskjellige landene har maaaaaaaaange bilmerker. Skulle jeg itillegg tatt med eldre bilmerker da hadde det vært en lang liste. Men skal ta og legge til Mercedes da det er et veldig kjent og populært merke Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Har frist til mandag for og få nok data, så hadde vært flott om flere hadde giddi og brukt 2 minutter på og fylle ut spørreundersøkelsen Er så langt oppe i 80 totalt og vil ha minst 100. Takk! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Da har jeg tatt undersøkelsen! Ferrari og Lamborghini FTW! Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Heya, Nå har jeg fått nokk data, takk for hjelpen deres Er en til i klassen som trenger litt data til hennes matte prosjekt, hadde vært flott om dere fylte ut denne spørreundersøkelsen: http://www.surveymonkey.com/s/6BDWG6J På vegne av henne, Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå