steinrr Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skal erstatte mekanisk harddisk i min Thinkpad Z61M med en SSD-disk. Ser på Lenovo sine sider at det er en 2.5# disk som står i. Sjekker på Komplett sine sider og finner to kategorier av 2.5#-disker - "2.5#" og "2.5# x 1/8" - noe som antageligvis sier noe om høyden. Noen som vet hva standard størrelse på 2.5#-disker som står i bærbare pc'er er - og hvilken størrelse jeg må ha i min maskin? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Denne bruker helt standard 2.5" disker - thinkpad har vel plass til disker som er 10mm høye iallefall, så de fleste skal gå helt fint. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Men hva hvis jeg kjøper en disk som ikke fyller hele høyden? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det har ingen betydning. - Disken i denne sitter også i en "ramme" som du må skru den fast i før du skyver den inn. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Veldig interresert i tilbakemelding på denne tråden hva du kjøpte og hvordan det fungerer. Er veldig lysten på en SSD-disk selv i min Z61m. Skjønte ikke mye av de størrelsene jeg heller. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kjøpte til min Z61m, og denne passet 100% http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590488 Glimrende resultat også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå