Limose Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei Jeg har tenkt å kjøpe et nytt tastatur. Det eneste jeg bruker pcen till, det er å spille cs 1,6, så hvilket tastatur skal jeg kjøpe. Kan bruke 1000kr på tastaturet:) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vill gått for Logitech sin g serie. Har g110 selv og elsker det. g110 er likt g19 bare uten display. Bruker g 6 11 og 12 for kommunikasjon under spilling da dde er perfekt plassert for å nå dem uten å miste grepet på wasd. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du må for all del holde deg unna Logitech og annet overpriset søppel hvor du betaler for merkevaren og alt dillet de kan bruke markedførings-lingo om. Sats på et tastatur med mekaniske taster, dvs. SteelSeries, Das Keyboard, Cherry, etc. Kan være vanskelig å få tak i (kanskje med unntak av SteelSeries), men da betaler man i alle fall for selve tastaturet, og ikke for at en eller annen faen skal fôre dressjakka si med pengesedler. I tillegg er det snakk om et no-nonsense-produkt med taster som er spesiallaget til spill (i alle fall SteelSeries, som bruker Cherry MX Black-taster), istedenfor taster som er spesiallaget for å være billige å produsere (gummi-membran og annet søppel som Logitech bruker). Om du på død og liv vil ha et trådløst tastatur med LCD og fjaksen ekstra-funksjoner kan jeg ikke hjelpe deg, men du kan sikkert finne slike med skikkelige taster også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Logitech er ikke noe å holde seg unna. De lager gode tastatur som er veldig behagelig å bruke. G knappene er et pluss, men de kunne kanskje ha spart seg for bagrunnsbelysning selv om det er kjekt til tider. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Logitech Illuminated er det beste tastaturet jeg har prøvd. Er et mareritt å skrive på slike taster som G serien har, de føles billige i forhold. (Har prøvd G19) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Logitech Illuminated er det beste tastaturet jeg har prøvd. Er et mareritt å skrive på slike taster som G serien har, de føles billige i forhold. (Har prøvd G19) Det er best å spille på store taster. Skjønner ikke hvor det har kommet fra at man skal bruke flate taster som man bruker på bærbare pc'er som egentlig er for å spare plass. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 store taster? Tastene på G19 er bare veldig høye og veldig mye "seigere" å trykke på enn Illuminted. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 store taster? Tastene på G19 er bare veldig høye og veldig mye "seigere" å trykke på enn Illuminted. Det du kaller seig kaller jeg respons. Jeg har brukt ørten tastatur, og g110 er det eneste så langt som har tålt å bli brukt samt et par glass cola. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Godt mulig Men jeg syns G19 tastene føles billige. Minner om et clas ohlson tastatur jeg har liggende et sted til 200kr Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kjøp Steelseries 7G! Herlig tastatur uten masse juggel som du ikke trenger. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du må for all del holde deg unna Logitech og annet overpriset søppel hvor du betaler for merkevaren og alt dillet de kan bruke markedførings-lingo om. Sats på et tastatur med mekaniske taster, dvs. SteelSeries, Das Keyboard, Cherry, etc. Kan være vanskelig å få tak i (kanskje med unntak av SteelSeries), men da betaler man i alle fall for selve tastaturet, og ikke for at en eller annen faen skal fôre dressjakka si med pengesedler. I tillegg er det snakk om et no-nonsense-produkt med taster som er spesiallaget til spill (i alle fall SteelSeries, som bruker Cherry MX Black-taster), istedenfor taster som er spesiallaget for å være billige å produsere (gummi-membran og annet søppel som Logitech bruker). Om du på død og liv vil ha et trådløst tastatur med LCD og fjaksen ekstra-funksjoner kan jeg ikke hjelpe deg, men du kan sikkert finne slike med skikkelige taster også. Hør på denne mannen (om bruker er av det feminine kjønn les deretter). om du skal ha noe mer enn biltema tastatur så kjøp noe ordentlig. Og apropos belysning så har Déck veldig gode tastaturer som har individuell belysning. Annet enn det har jeg et Filco tastatur selv og kan anbefale disse på det varmeste. For mer informasjon rundt mekaniske tastaturer ta en titt på dette http://www.overclock.net/keyboards/491752-mechanical-keyboard-guide.html Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Logitech Illuminated er det beste tastaturet jeg har prøvd. Er et mareritt å skrive på slike taster som G serien har, de føles billige i forhold. (Har prøvd G19) Støtter opp under denne, knappene er ekstremt behagelige å trykke på, og er langt mer "responsive" enn noe g-tastatur jeg har prøvd. Flate taster har kortere vandring, så fra du begynner å trykke til de er nede blir kortere, og det skjer raskere. Ser ingen fordel med store knapper. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er smak og behag. Jeg liker store knapper. Flate knapper har ikke kortere vandring bare fordi de er mindre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er smak og behag. Jeg liker store knapper. Flate knapper har ikke kortere vandring bare fordi de er mindre. Nei det er sant, men logitech sine flate taster har "alltid" kortere vandring enn de store knappene deres. Jeg har i hvert fall ikke funnet noe unntak enda, selv om jeg har prøvd de fleste av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå