Prizefighter Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=ET7896AB&toc=3020 "There is only one way to begin a review of the Addtronics 7896. Everyone who has it has to go get the music from the movie 2001 and put in Richard Strauss' "Also Sprach Zarathustra".....Once you leave a large midtower behind there is no turning back from the realm of the full tower. Here I bring you what I think is the best available full tower currently on the market..... " stort, kvalitet.. stygt Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 sorry :x Det var ikke meningen , men de han hennviste linken så var ikke de så særlig stor ass Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...7896AB&toc=3020 Dette kaller jeg stort Slik som covah fant Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg tror nok du blander litt her dharma boy.Lepont er et FULLtower Thermatake xaser III som manger her har bablet opp her er et MIDItower Greit nok det, men vist du ser på måla så er Thermatake xaser III størst.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 503x205x520mm Thermaltake 460x210x500mm Lepont 595x210x595mm LianLI Okei dette er alle tre ganske store kabinetter. Thermaltake er det harrye Mens Lepont og Lianli er de stilfulle og kvalitetsfulle. Valget er nå ditt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=ET7896AB&toc=3020 Dette kaller jeg stort Slik som covah fant Med en sånn og en sånn får du plass til 16 disker (og en dobbel psu). Skulle tro det er plass nok Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 TUSEN TUSEN TUSEN Takk for all den gode hjelpen dere!! Nå har jeg mange gode valg.. Takker så mye og Riktig god sommer der :wink: :smile: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=ET7896AB&toc=3020 "There is only one way to begin a review of the Addtronics 7896. Everyone who has it has to go get the music from the movie 2001 and put in Richard Strauss' "Also Sprach Zarathustra".....Once you leave a large midtower behind there is no turning back from the realm of the full tower. Here I bring you what I think is the best available full tower currently on the market..... " stort, kvalitet.. stygt Stygt :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Thermaltake er det harryeMens Lepont og Lianli er de stilfulle og kvalitetsfulle. i dine øyne. det trenger ikke nødvendigvis å samsvare med virkeligheten. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jepp og Takk ofr hjelpen, Ps: Viss det skulle være flere forslag så er det bare til å komme med de :wink: Gos sommer videre Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Xaser 3.. Men ta alu.. det sorte og det blå er ikke noe for en lan'r, de veier utrolig mye. Kjøpte mitt fra microplex. Kjempefornøyd med det. Bare det jeg skulle likt og fått fjerna nederste brønnen så viftene i front slapp den enorme motstanden den gir. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 'dharma_boy' Nå tror jeg vi sier takk til deg. Ps ta en anen tone så tror jeg du får bedre hjelp i framtiden. Og DU, Du kan jo prøve å lete litt selv også. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 "TAKK" til deg også Fixer'n :x Hva mener du med: Ta en annen tone?? Jeg har fått masse hjelp her jeg av kjekke folk som har hjulpet meg... :smile: Så,,.... Hva er det du vil fram til Fixer'n??? PS; Ta en annen TONE du også takk.. Er dere andre enig!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå