Gå til innhold

Nytt FANSY og STRORT Kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chieftech server-tower. Billig, og stilrent. Meget greit å montere i, og av god kvalitet. Så kan du bruke resten av de 1500,- i diff. til et dyrt kabinett, til f.eks litt modding eller vannkjøling. Da får du din egen touch...

Men mange syntes Chieftech er litt vel mye brukt. Det siste som ble anbefalt med alle disse X-merkene ser jo ekstreeemt jalla ut.. typisk asia, mest mulig merker og plast. Men smaken er som baken...osv osv..

Lenke til kommentar

du kopier jo det jeg skrev!!!

jeg skrev om det thermaltake kabinettet og sa det var harry men så fjerna jeg det for han ville ha et stort kabinett(fulltower)

Det står i det første svaret mitt at lianli og lepont er Stil rene kabinett

Thermaltake er miditower og han skulle ha fulltower så ikke gidd å bla opp tester og sånt av et kabinett han mest sansynligt ikke skal ha.

Lenke til kommentar

Jeg har bare to forslag. De kommer av egne erfaringer:

Lepont: meeeeeget lett og forseggjort. Laget i al-mg som er en blanding av aluminium og magnesium. Stivt, lett og pent.

LianLi: kvalitet. Punktum. Laget i aluminium og design tilsvarende lepont.

hint: disse glorete xaser kabbisene.... flaut.

DrErling

Lenke til kommentar

makan til bumping av tråden, da. ro deg ned, dette er ikke en chat-kanal.

som det har blitt sagt gjentatte ganger før, stikk inn på 3dfxcool, microplex eller netconnection, og finn et kabinett som tiltaler deg. så skriver du "navnet på kabinettet + review" i google, og leser gjennom det som står der. vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar

LePont er de råeste kabinettene etter min smak. Rett etter det LianLiet som Overklokkng.no testett forleden dg. Men det har ingen inne, også koster det 300kr mer. LePont er KONGE! (Skal selv bestille aluminiumsverisjonen om under en måneds tid)

Lenke til kommentar

Nå er jeg passe lei av de dere innleggene av folk som ikke kan komme med det kabinettet jeg skal ha. Viss dere kan lese hva jeg skal ha så hadde det vært mye bedre. Jeg SKAL ha et stort, fansy og stylet kabinett, gjerne harry kabinett også om dere finner et!!

Jeg skal ikke ha et lite lepont kabinett....

Nå håper jeg dette er klart for der som ikke fikk det med dere!!! :grumpy::grumpy:

:evil:

Nå gidder jeg ikke å nevne det mer sånn som jeg og JOKKI har gjort!!!!

God sommer

Lenke til kommentar

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...7896AB&toc=3020

"There is only one way to begin a review of the Addtronics 7896. Everyone who has it has to go get the music from the movie 2001 and put in Richard Strauss' "Also Sprach Zarathustra".....Once you leave a large midtower behind there is no turning back from the realm of the full tower. Here I bring you what I think is the best available full tower currently on the market..... "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...