meg0709 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hei. Er ikke helt sikker på om denne tråden hører til her, men dette er jo ehm PC spill delen, bare å flytte om den må flyttes. Jeg får en feil melding, se vedlagt bilde. Jeg har prøvd å installere physx på nytt, lasta ned physx install program ifra nvidia siden, det funka ikke. Har også forsåvidt selve dll filen liggende, men aner ikke hvor jeg skal plassere den, er vel rundt omkring i system32, men det er jo tidenes gjette konkurranse. Noen som har ett snev av peiling som har noe tips eller hjelp? Har søkt litt rundt, fant egentlig ikke noen løsning. Noe mer så bare å spørre, jeg får ikke prøvd ut noen tips før søndag da jeg er borte til da. På forhånd takk. Mvh meg0709 Endret 21. oktober 2010 av meg0709 Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den skal plasseres i samme mappe som moh.exe befinner seg. Er rimelig sikker på at det skal funke. Kom med en tilbakemelding på hvordan det gikk Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Antagligvis skal den på hovedmappen til moh(?). Det vil si at du legger din .dll fil inne der .exe filene ligger Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Legg den i Binaries mappen til Medal of Honor. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det funka lettere dårlig. Fila lå forresten i Binaries mappa i fra før. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Piratkopi eller lovlig kopi? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har vært borte så derfor jeg ikke har svart. Men for å være helt er det en pirat versjon, for å prøve single player(jaja veit det er forskjell på SP og MP). Men jeg får kapitulere å heller kjøpe spillet, men om noen har noe innspill så er det nå bare å komme med det, spillet blir ikke kjøpt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå