minipadresse Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fant ikke noe bedre sted å poste denne, så poster derfor her. Er det noen som vet hvor lenge IP-adresser (på registrerte brukere) lagres her på diskusjon.no? Jeg tenkte det kanskje stod litt om det i den "Jeg har lest og godtar retningslinjene" sjekkboksen jeg måtte krysse av for når jeg registerte meg, men når jeg trykte på retningslinjer-linken, så kom jeg bare rett til forumforsiden.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Forumet lagrer IP-adresser for blant annet følgende hendelser: 1. Registrering av kontoen 2. Validering av kontoen 3. Posting i tråder 4. Stemming i avstemninger Av dette er IP på poster tilgjengelig for admins og moderatorer, de andre bare for admins. IP-adressene slettes normalt ikke. Men gammel IP-historikk ignoreres i praksis, siden de ofte er dynamiske og flyktige. Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvis du er bekymret for IP-addressen din så kan du alltids gå inn på torproject.org og laste ned browser-bundelen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå