natalies Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Jeg har upgradekit til Windows 7 som jeg fikk kort tid etter at jeg kjöpte laptopen min for 1 år siden. Nå har det seg slik at jeg har formatert, men det er tydeligvis ett eller annet problem rett för Windows 7 fra oppgraderingspakken er ferdig å installere, så stopper pcen opp, skjermen blir svart, og står slik i en evighet (sist over 2 timer). Når jeg slår av ved å holde inne av/på knappen så kommer jeg meg aldri inn på selve systemet, logisk nok siden Windows 7 ikke er blitt fullstendig ferdiginstallert. Denne prosessen har jeg gjort 2 ganger med same resultat. Nå har det seg jo sånn at jeg har jo en lovlig og gyldig produktnökkel til Windows 7 upgrade kit. Kan denne produktnökkelen fungere dersom jeg låner en "den vanlige" Windows 7 home premium (altså ikke oppgraderingsversjonen)av noen venner og installerer denne? Its a long shot, men verdt å spörre Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det burde fungere forutsatt at din nøkkel gjleder samme variant av Windows 7. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det skal funke ja, men om du ikke oppgraderer må du trolig bruke denne "hacken" for å få det til å fungere med aktiveringen: http://samfunn.myhken.com/?p=939 Lenke til kommentar
natalies Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Tusen takk:) Skal teste dette når jeg kommer hjem i dag! Men, upgradeversjonen jeg har er på norsk. Kan jeg likevel installere en engelsk Windows 7 versjon, og det vil fungere med "den norske" produktnøkkelen? Endret 21. oktober 2010 av natalies Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Jepp, Win7 og Vista nøkler er både språk uavhengige og bit uavhengige. Så en 32bit engelsk nøkkel vil fungere på en 64bit norsk utgave. Og motsatt. Endret 21. oktober 2010 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå