Verbal Hologram Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Halo, jeg tenker på å skaffe meg Fallout New Vegas ettersom at jeg enda har igjen gamestop gavekort. Men lurer på om jeg kommer til å klare meg ved å kjøpe kun new vegas altså uten å kjøpe Fallout 3. Takker for svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 om du klarer deg? det er to forskjellige spill vis det er det du lurer på. tror storeyen her mer tilfelles med F2 en F3 faktisk. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Mente det som at jeg ikke vil forstår noe av storyien eller noe slikt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den kanoniske slutten på Fallout 3 er vel at du dør som en helt , så mer enn en og annen referanse tviler jeg på at det blir. Spill du må huske forgjengeren for å få noe som helst ut av er dårlig butikk. Uansett er alle Fallout-spillene verdt å få med seg. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har ikke fyrt opp new vegas ennå, men er rimelig sikker på at du kan fint spille det uten å ha noen anelse om hva som skjedde tidligere i serien.. Time-settingen er ett par århundrer senere. :-/ Hvis du vil prøve noen tidligere spill, for å lære mere om fallout-universet, så er eneren og toeren tilgjegelig på gog.com (good old games) for ett par dollar, og det er uansett bedre enn 3'eren til å fortelle om selve fallout-universet - isometrisk view og litt datert grafikk, men gameplay is king. :-) Fallout 3 er ett bra spill, men likte de gamle bedre.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 120 år etter originale fallout, fire år etter F3. De har sikkert noe som er med fra tidligere spill, slik som f.eks harold var med i F3 og de to første også Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) New Vegas bruker samme motor som Fallout 3 (skjønt oppdatert og modifisert litt), men det er helt annet spill fra helt andre folk med en helt annen historie. Det foregår i samme verden, men på et helt forskjellig sted. Fallout 3 foregår i Washington DC, mens New Vegas logisk nok foregår i Las Vegas. De to statene er ikke engang naboer. Edit: For ordens skyod mener jeg statene Washington og Nevada, ikke Washinton og Las Vegas. Duh... Endret 5. november 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Washington DC ligger et stykke fra staten Washington. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå