Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Håpløst forelsket, men gå må gå videre... Eller?

Gjest g17

Anbefalte innlegg

Poster som gjest, siden jeg ikke vil at denne posten skal knyttes til min bruker.

Etter at jeg slo opp med kjæresten min for nå seks måneder siden, var jeg helt lost. Mens jeg var nede begynte jeg å legge merke til en jente (la oss kalle henne A) i klassen min (da Vg1). Jeg kom til å tenke over hvor vanvittig nydelig hun var, spesielt med tanke på at jeg aldri hadde sett henne med sminke. Og gjennom dette skinte den fantastiske personligheten hennes, toppet med en kropp ut av en annen verden. Jeg gadd aldri å prøve meg noe særlig, fordi hun hadde type. Sommeren kom, festivaler, fyll og horeri sto for tur.

Senere på sommeren kontaktet A meg plutselig ut av ingenting og spurte meg om jeg skulle ha fest, noe som jeg bruker å ha om sommeren. Ja, det skulle jeg, og dessverre kunne hun ikke komme. På denne tiden hadde jeg mer eller mindre glemt alt med A, og prøvde å lande noe med en annen jente (B).

Festen kom, og det ble en eller tjue personer mer enn hva vi hadde beregnet, men det gikk bra, enn så lenge. Plutselig får jeg en telefon fra A hvor hun sier hun fikk til å komme på festen likevel (på denne tiden hadde hun fremdeles kjæreste). Jeg går ut og finner henne og tar henne med tilbake. Det som etter det skjer er at jeg blir vanvittig dritings og røyker meg helt mongoloid høy på hasj. Også mister jeg kontrollen på festen, banker opp to stykker, politiet kommer på døra og jente B går hjem med en annen gutt. Jente A forsvinner med alle andre når politiet kommer.

Sommeren går videre, og jeg hører heller ikke mye mer fra jente A. I mellomtiden havner jeg i vennesonen med jente B, noe som var helt tydelig dårlig arbeid av meg og skulle ha sett det komme lenge før det skjedde. Vi er ikke venner, riktignok. Jeg har såpass mye stolthet i meg, at jeg sa like gjerne at jeg hadde nok venner.

Rett etter skolestart var typen til jente A utro og hun ble plutselig singel. Så hva gjør jeg nå? Er det i det hele tatt mulig å få til noe med en jente du har kjent og gått i klasse med i 1. år? Vi har aldri kommet spesielt dypt i et vennskap, aldri snakket om følelser eller om hemmeligheter og sånt. Vi har vært bekjente og småflørtet mye, men jeg vet ikke om det er vennskapelig eller om hun engang kunne ha vurdert noe som helst med meg.

Skal jeg gå videre? I såfall, hvordan? Eller skal jeg gå for det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt opp til deg selv, det kan være lett for deg å finne ut om hun har dårlige vibber angående deg. Viste hun om episoden som skjedde den sommeren?

Ønsker du forsatt et forhold med henne?

Det virker som dere har brytt den barrieren hvor du kan spørre henne ut på en date uten å få det slengt opp i trynet eller at du "driter" deg.

I mine øyne ser jeg bare win/win situasjon, men du må føle det litt på deg.

P.S Ikke røyk hasj, ikke vær idiot...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, hun vet ingenting om hasjen og hun vet heller ingenting om jente B, som sagt så har vi aldri vært helt der, det er derfor jeg har håp. Ja, jeg tror også å spørre henne ut på date ville vært en dårlig idé siden jeg bor på en plass hvor dates er noe som hører hjemme i amerikanske filmer. Det er derimot storkalas om noen dager, og jeg setter store penger og kort på den datoen om det skal skje noe mellom oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...