Ze0s Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 lurte på om denne forsikringen er noe gunstig? vurderer å kjøpe en mob der, og da tenkte jeg å kjøpe forsikring også.. fant liksom ikke noe om pris osv.. og.. dekker denne forsikringen fuktskader? (f.eks. hvis jeg mister mobben på vann) takker for svar.. Lenke til kommentar
Vietboy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg vet ikke om det finnes noen forsikringer som dekker fuktskader, men jeg opplevde det at jeg ikke fikk forsikring da jeg sølte vann over moben. måtte betale reperasjonskostn selv. så fukt og slagskade tror jeg ikke forsikringer dekker. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hvis du kjøper en ren forsikring fra telenor eller netcom så dekker de fuktskader Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Siba tilbyr desverre ingen forsikringer på mobiltelefoner. Netcom tilbyr derimot forsikring dersom du er kunde hos de. For 42kr pr. måned har du en forsikring som dekker alt - inkl. fuktskade og tap/tyveri (Totaltforsikring Pluss). De har også en som koster 31kr pr. måned (Totalforsikring), men denne dekker ikke fuktskade samt at den har en egenandel og verdireduksjon. Ellers kan det meste du handler hos Siba / ComputerCity fåes med forsikring. - Nuffern (CC/Siba-ansatt) Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 ok.. takk. synd (?) at jeg har chess-abb da.. håper de begynner med forsikring snart! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 håper de begynner med forsikring snart! De har hatt det, men valgte å ta det bort. Kan kanskje ha noe å gjøre med det at alle slang telefonene sine i veggen med en gang det kom ut en ny Nokia-modell Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 De har hatt det, men valgte å ta det bort. Kan kanskje ha noe å gjøre med det at alle slang telefonene sine i veggen med en gang det kom ut en ny Nokia-modell Dette er grunnen ja... Forhandlerene merket en "påfallende" økning i antall telefoner som "falt i bakken" når nye modeller skulle lanseres... Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg vet ikke om det finnes noen forsikringer som dekker fuktskader, men jeg opplevde det at jeg ikke fikk forsikring da jeg sølte vann over moben. måtte betale reperasjonskostn selv. så fukt og slagskade tror jeg ikke forsikringer dekker. Elkjøp's forsikring dekker det meste så lenge du har liket på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå