Cubus Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan noen anbefale disse? De skal i utgangspunktet brukes på arbeidsPC'n... derfor hovedsaklig til musikk. Er klar over at de ikke spiller bass men foretrekker et klart, åpent lydbilde fremfor slapp sub... Evt alternativer? Lenke til kommentar
kevral Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) De har/hadde dem utstilt hos Hifi-Klubben i Grensen i Oslo. Jeg hørte på dem etter å ha hørt på en billig forsterker/billigste Dali-Høyttalere-pakke og ble overrasket over hvor råttent jeg syntes MM-1 hørtes ut. Husker dem som veldig skringrete og nesten ubehagelige å høre på. På den annen side likte jeg ikke B&Ws hodetelefoner heller. Det kan være at det er jeg som er sær. Your mileage may vary. Endret 24. oktober 2010 av kevral Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 De har/hadde dem utstilt hos Hifi-Klubben i Grensen i Oslo. Jeg hørte på dem etter å ha hørt på en billig forsterker/billigste Dali-Høyttalere-pakke og ble overrasket over hvor råttent jeg syntes MM-1 hørtes ut. Husker dem som veldig skringrete og nesten ubehagelige å høre på. På den annen side likte jeg ikke B&Ws hodetelefoner heller. Det kan være at det er jeg som er sær. Your mileage may vary. OK, thanks! Får se etter noe annet som kan være verdt en lytte-tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå