uff_uheldig Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei.. Var ute på byen en fredag rett før sommern.. Hadde drukket 2 pils før vi dro ut og fått 2 på uteplassen. Da jeg skulle gå en tur til dansegulvet kom det 3 karer rett mot meg. En av den gikk ut til siden, som om han ville la meg passere mellom dem. Da jeg kom mellom dem duret han skulderen sin inn i min så jeg nesten mista balansen. Tenkte at "her blir det bråk" så jeg gikk raskt videre inn på dansegulvet for å slippe unna. Da jeg skulle returnere til dama og kammeratene mine, sto de 3 og venta på meg. de tok tak i meg og holdt meg fast. Han som skubbet meg tidigere freste til meg at "om jeg trodde jeg kunne gå rundt å skubbe folk"? om jeg trodde jeg skulle komme meg unna dette? Jeg sa at jeg ikke var ute etter bråk, og ba ham slippe meg. Det var tross alt han som yppet til bråk, ikke jeg.. Da de ikke ville gi seg, forsøkte jeg å skyve dem unna med hendene. Dette resulterte i at de dyttet meg bakover slik at jeg fikk en benk i ryggen. Jeg ble redd for at de skulle få meg bakken, så jeg løftet hendene foran ansiktet, krummet ryggen og skjøv fra med bena i benken. Resultat: 2 av dem ble skjøvet vekk, men han i midten kom på et eller annet vis mellom hendene mine. Det som da skjedd var at alle slapp taket, og jeg stakk bort til mine venner igjen. Da ser jeg at personen i midten kommer mot meg sammen med noen vakter, han har fått nesa bøyd eller knekt og vil annmelde meg. Snakka med politiet samme kveld og fikk gå hjem. Fyren jeg legemsbeskadiget, var så full at han ikke kunne avgi forklaring samme kveld. Saken er nå sendt til Tingretten. Dom for legemsbeskadigelse. Det er jo helt forjævlig at fyren fikk nesa knekt. Men jeg synes jo også at det er meget ille å skulle bli dømt for legemsbeskadigelse, når jeg prøvde å få dem til å slippe taket og skaden ble gjordt med et uhell. Jeg var jo sikker på at jeg selv kom til å få bank.. Noen som har peiling på hvilken straff jeg kommer til å få? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ingenting... Det kommer aldri igjennom! Slike folk har definitivt vært borti lignende situasjoner før, og er null troverdige. Lenke til kommentar
uff_uheldig Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hmm.. Men nå skal det sies at jeg er Svært uheldig når det virkelig gjelder... Men har i allefall ikke noen straffesaker på meg. Har jo "selvsagt" kjørt fra meg sertifikatet, men det er 9 år siden og det var 87 i 60 sone.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå