Marbyz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har nettopp re-installert en Fujitsu Siemens stasjonær PC, men jeg sliter med å få den koblet opp mot husets trådløse nettverk igjen. Selve hovedproblemet er at jeg ikke finner listen hvor man kan koble til de ulike nettverkene i nabolaget, ikonet for trådløst nettverk sees heller ikke nede i statushjørnet på pcen. Under tilkoblinger finner jeg kun to ikoner med de tilhørende navnene "Lokal tilkobling" og "1394-tikobling", det velkjente symbolet for trådløst nettverk vises ikke. Må jeg aktivere den trådløse nettverkskortet i pcen på noen måte? Eller er det noe annet som forårsaker problemet. - Novair Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Du må legge inn driveren til nettverkskortet! Denne finner du på hjemmesidene til fujitsu Siemens. Du må legge inn en service ID, eller modellnummer, dette finner du på et klistremerke på PC-en (forhåpentligvis..) http://no.fujitsu.com/support/downloads.html EDIT: edit. Endret 20. oktober 2010 av E.I. Lonoff Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Selvfølgelig, Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå