Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Påknapp virker bare ca hvert 3 minutt - Fysisk feil?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har to Acer pc-er med hver sine problemer. Så er nok dessverre siste

1. Den ene er en 5920G, og nesten umulig å slå på, virker bare hvis jeg holder den inne lenge eller trykker den inn mange ganger. Det går minimum ett minbutt til den virker, og det er ikke sånn at hvis jeg har trykt en gang, så vil den slå seg på etter tid. Har også prøvd å trykke den virkelig hardt inn, men det har ikke hjulpet. Jeg MÅ bruke veldig lang tid for å kunne få den på. Er det i det hele tatt mulig at det er virus; kan det klare å ødelegge noe sånt? Eller er det helst en fysisk feil, og isåfall hva?

2. Dette er en 5720 ZG. PC-en kan fryse seg etter en liten eller lengre stund, hjelper mye hvis jeg er i sikkerhetsmodus, men kan fryse etterhvert da også. (Er faktisk den jeg bruker nå for å få skrevet dette innlegget.) Noen forslag til noen programmer som kan hjelpe, vet ikke hvordan jeg formaterer, har ikke cd-en som fulgte med, og har heller ikke noen muligheter for Acer recovery. Det jeg altså spør etter er om noen har noen gode tips til programmer eller noe annet som kan fjerne dette viruset?

Endret av FredrikUG92
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...