VikinGz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sitter å funderer på ny telefon nå som endelig fikk en del igjen på skatten Men greier ikke helt å bestemme meg... Kravene jeg har er: God skjerm.(litt størelse på med tanke på gps) GPS (gjerne fri bruk + for nokia?) God til å surfe på (har gratis datatrafikk fra min operatør) WLAN, HSDPA, blåtann etc er vell standar på de fleste telefoner i dag, men det er viktig at det er på plass Ingen spesielle krav til OS, men liker Anroid og Symbian Helt greit kamera (kan ta bilder og video på farten, da jeg ikke orker å drasse med meg 1000 gjenstander og en sekk når man bare skal ut på en liten tur) Ellers er touchscreen som funker bra (ikke for komplisert til å skrive ja, nei. Vent etc når den står i holder i bil) Helst ikke noe spesielt over 3000,- (uten abonnement) Har kikket litt på følgende selv: Nokia c6 (vet ikke helt om det er 00 eller 01 som er i salg i dag) Nokia x6 (ser grei ut) Nokia n97 (noe eldre modell, men har prøvd denne litt selv tidligere og var ganske fornøyd. Viss jeg ikke husker feil funket også touchskjermen fint uten bruk av stylus + at den er særdeles billig med tanke på hva man får for pengene) Samsung Wave (men er usikker på bruken av f.eks gps etc) Sony Ericsson x8 (da x10 mini pro ble for liten, men har gammel anroid utgave, og er generelt ikke glad i SE) Noen som har tips til hva jeg burde velge, eller andre tips? =) p.s Skal kjøpe denne med abonnement fra Telenor (videreføring av abonnementet jeg har i dag) Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ville sett på Nokia N8, HTC Desire og Samsung Wave Nokia N8 - god på gps, bra kamera. Relativt billig fra Telenor HTC Desire - god på surfing, rask telefon Samsung Wave - jack-of-all-trades. Noe usikker på hvor god GPS er though Lenke til kommentar
mistert Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Htc Legend har allt, laget i aluminium. Holder mange år. 3.500,-. Om du er så bedriten kniten og ikke gidder å kjøpe du telefon til den prisen, bør du vel heller spare pengene, ser ut som du trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå