Kosemose Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, som emnetittelen sier, trenger jeg tips til neste lørdag. Her er det ingen regler for hva vi kan kle oss ut som, og kan nevne at vi er 18-19 år gamle jenter og skal på byn etterpå, så må ihverfall være brukbart til og gå ut med også Står helt fast! Post gjerne noen bilder også. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heisan Hva med Catwomen ? Vi trenger kansje et bilde for å finne ut mer :-) :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Naughty nurse, naughty policewoman Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nudist polfarer, veldig billig, naken, med noen gode varme snø støvler og en varm lue, og to ski staver 1 Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hahaha, tenkte meg at dette ikke var det rette stedet å spørre Vi kommer nok ikke til å kle oss verken nakne eller leke nudister, catwoman og sykepleier blir også uaktuelt på byen. Også i denne kulden! Ser ut til at jeg må ty til kvinneguiden.no for litt hjelp........ Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er altså dagen før halloween? Hvorfor ikke kjøre noe i den stilen, bare mer classy? Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er altså dagen før halloween? Hvorfor ikke kjøre noe i den stilen, bare mer classy? Lurer på å kjøre vampyr, bare i pen versjon. Med rød singlet, svart, høyt skjørt, svart strømpebukse, røde sko og røde lepper. Høres det bra ut? og selvfølgelig fake vampyr-tenner. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hahaha, tenkte meg at dette ikke var det rette stedet å spørre Vi kommer nok ikke til å kle oss verken nakne eller leke nudister, catwoman og sykepleier blir også uaktuelt på byen. Også i denne kulden! Ser ut til at jeg må ty til kvinneguiden.no for litt hjelp........ har du ikke sett mean girls? halloween er dagen da jentene kan vise sin indre hore, uten og bli dømt av andre :O 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det er altså dagen før halloween? Hvorfor ikke kjøre noe i den stilen, bare mer classy? Lurer på å kjøre vampyr, bare i pen versjon. Med rød singlet, svart, høyt skjørt, svart strømpebukse, røde sko og røde lepper. Høres det bra ut? og selvfølgelig fake vampyr-tenner. True Blood fansa kommer til å fly på deg! Endret 23. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er altså dagen før halloween? Hvorfor ikke kjøre noe i den stilen, bare mer classy? Lurer på å kjøre vampyr, bare i pen versjon. Med rød singlet, svart, høyt skjørt, svart strømpebukse, røde sko og røde lepper. Høres det bra ut? og selvfølgelig fake vampyr-tenner. True Blood fansa kommer til å fly på deg! Hahaha! De kan bare komme, jeg biter. 2 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jente som er vampyr, så orginalt Sykepleier derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå