Maaze Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei og hopp Jeg har et problem som jeg gjerne skulle ha løst. Pc'n henger seg nemlig ved at CPU plutselig spretter opp på 100% ytelse. Dette skjer ofte i spill (som i cs --> irriterende jah). Da henger skjermbildet seg, og lyden står og hakker. Men også i windows hender d at datamskinen blir VELDIG treig. Når jeg trykker CTRL+ALT+DEL, og T-manager endelig dukker opp, ser jeg at CPU jobber på 100%. Regner med at det er dette som skjer når det henger seg i spill. Noen som har forslag til hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 har det samme problemet... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Tja.. Først og fremst må vi nok vite hva slags hardware du har.. Gjerne hvilke drivere du bruker til hvert enkelt kort også.. Vet du noe om hvor varm prosessoren din blir også? Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Har Radeon 8500 64MB (nyeste catalyst driver), EPOX 8KTA3+PRO (nyeste VIA 4in1), 2x WD 120 ATA100, Athlon XP 1800+ Vet noen om no bra CPU diagnose program? (som viser temp osv) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 på windows oppgavebehandlingprosesser står det at 99% av CPU blir brukt av "systemchk.exe" hva er det, å hva skal jeg jøre med det? når jeg avslutter prosessen kommer den bare tilbake med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå