Gjest anonym Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Heisann, jeg bestilte en pakke fra kondomeriet for en stund tilbake, og tenkte ikke noe videre over det, før jeg fant ut at man måtte være myndig for å handle på nett Vil jeg da støte på problemer når jeg skal hente den ut (postoppkrav) ? Jeg har ikke sjekket dette tidligere, fordi jeg aldri har hatt problemer tidligere når det gjelder kjøp på nett... Og om de så nekter meg, hva skjer videre ? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det blir ingen problemer. Du går inn, betaler og får pakken. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Phew, da blir det bare å svelge stoltheten, og gå ned på nærbutikken (litt for nært). Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Svelge stoltheten? Etter det jeg vet sendes pakker fra Kondomeriet anonymt (altså annen avsender og anonym emballasje), så spesielt pinlig er det ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Svelge stoltheten? Etter det jeg vet sendes pakker fra Kondomeriet anonymt (altså annen avsender og anonym emballasje), så spesielt pinlig er det ikke. Pakken er ganske anonym ja, men personalet som leverer ut pakken ser det nok. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Men personalet som leverer ut pakken har og taushetsplikt Lenke til kommentar
brein Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heisann, jeg bestilte en pakke fra kondomeriet for en stund tilbake, og tenkte ikke noe videre over det, før jeg fant ut at man måtte være myndig for å handle på nett Vil jeg da støte på problemer når jeg skal hente den ut (postoppkrav) ? Jeg har ikke sjekket dette tidligere, fordi jeg aldri har hatt problemer tidligere når det gjelder kjøp på nett... Og om de så nekter meg, hva skjer videre ? Så lenge Kondomeriet har sendt deg pakken, og godkjennt kjøpet, så er det deres feil at dem ikke har fulgt regelen om at man må være over 18 for å handle på nett. Posten kommer nok ikke til å krangle, og vil gi deg pakken uten problemer, da det så vidt jeg vet ikke er 18 årsgrense på sexleketøy i Norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så lenge Kondomeriet har sendt deg pakken, og godkjennt kjøpet, så er det deres feil at dem ikke har fulgt regelen om at man må være over 18 for å handle på nett. Finnes ingen regel eller lov om at ein person må være over 18 for å handlet på nettet. Lenke til kommentar
brein Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Så lenge Kondomeriet har sendt deg pakken, og godkjennt kjøpet, så er det deres feil at dem ikke har fulgt regelen om at man må være over 18 for å handle på nett. Finnes ingen regel eller lov om at ein person må være over 18 for å handlet på nettet. Det jeg mente var at Kondomeriet har den regelen, ikke Norges Lover Eller tar jeg feil der også.... en stund siden sist jeg var innom der.. Endret 23. oktober 2010 av brainstew Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har da selv handlet på kondomeriet selv om jeg ikke var 18, ingen problem det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det jeg mente var at Kondomeriet har den regelen, ikke Norges Lover Eller tar jeg feil der også.... en stund siden sist jeg var innom der.. Aldersgrense i butikkDet finnes ingen nedre aldersgrense for å kjøpe sexleketøy. Vi i Kondomeriet mener allikevel at den som handler bør være voksen nok til å kjenne sin egen kropp og ta ansvar for sine handlinger. Om vi synes du virker for ung til å ha et sexleketøy vil vi råde deg til å la være. NB: Det er en lovpålagt 18 års aldersgrense for erotiske filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg