Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpt pakke fra kondomeriet, men er under myndig alder...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg bestilte en pakke fra kondomeriet for en stund tilbake, og tenkte ikke noe videre over det, før jeg fant ut at man måtte være myndig for å handle på nett :( Vil jeg da støte på problemer når jeg skal hente den ut (postoppkrav) ? Jeg har ikke sjekket dette tidligere, fordi jeg aldri har hatt problemer tidligere når det gjelder kjøp på nett...

Og om de så nekter meg, hva skjer videre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg bestilte en pakke fra kondomeriet for en stund tilbake, og tenkte ikke noe videre over det, før jeg fant ut at man måtte være myndig for å handle på nett :( Vil jeg da støte på problemer når jeg skal hente den ut (postoppkrav) ? Jeg har ikke sjekket dette tidligere, fordi jeg aldri har hatt problemer tidligere når det gjelder kjøp på nett...

Og om de så nekter meg, hva skjer videre ?

Så lenge Kondomeriet har sendt deg pakken, og godkjennt kjøpet, så er det deres feil at dem ikke har fulgt regelen om at man må være over 18 for å handle på nett.

Posten kommer nok ikke til å krangle, og vil gi deg pakken uten problemer, da det så vidt jeg vet ikke er 18 årsgrense på sexleketøy i Norge.

Lenke til kommentar

Så lenge Kondomeriet har sendt deg pakken, og godkjennt kjøpet, så er det deres feil at dem ikke har fulgt regelen om at man må være over 18 for å handle på nett.

Finnes ingen regel eller lov om at ein person må være over 18 for å handlet på nettet.

Lenke til kommentar

Finnes ingen regel eller lov om at ein person må være over 18 for å handlet på nettet.

Det jeg mente var at Kondomeriet har den regelen, ikke Norges Lover :)

Eller tar jeg feil der også.... en stund siden sist jeg var innom der..

Endret av brainstew
Lenke til kommentar

Det jeg mente var at Kondomeriet har den regelen, ikke Norges Lover :)

Eller tar jeg feil der også.... en stund siden sist jeg var innom der..

Aldersgrense i butikk

Det finnes ingen nedre aldersgrense for å kjøpe sexleketøy. Vi i Kondomeriet mener allikevel at den som handler bør være voksen nok til å kjenne sin egen kropp og ta ansvar for sine handlinger. Om vi synes du virker for ung til å ha et sexleketøy vil vi råde deg til å la være. NB: Det er en lovpålagt 18 års aldersgrense for erotiske filmer.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...