24erBest Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Hvordan kan jeg forandre bakgrunden på min iPod touch? Da snakker jeg ikke om den aller første forsiden med slide når du skrur på ipoden. Tusen takk for all hjelp! :-) Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det skal være mulig å bare velge et bilde og så kommer valgmuligheten opp. Du kan bruke bilder som du har i mappen "Bilder" Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det kommer bare opp et alternativ til bakrund, altså der som sliden er, og ikke der som ikonene er. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du skal velge "Bruk som bakgrunn" så velger du "bruk" Da skal det komme opp tre steder du kan bruke bildet som bakgrunn. "Bruk på låst skjerm" "Bruk på Hjem-skjerm" og "Bruk på begge" Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Du skal velge "Bruk som bakgrunn" så velger du "bruk" Da skal det komme opp tre steder du kan bruke bildet som bakgrunn. "Bruk på låst skjerm" "Bruk på Hjem-skjerm" og "Bruk på begge" Jeg får ikke opp de alternativene. Når jeg velger ett bilde, da trykker jeg på "Bruk som bakrund", etter det får jeg kun to alternativer: "Abryt" og "Angi som bakrund". Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilken generasjon har du, og hvilket OS? Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hvilken generasjon har du, og hvilket OS? Vet ikke, hvor finner jeg den info? .. På versjon står det 3.1.3.. Den er kjøpt i år. Har ikke tatt noen oppdateringer, tror jeg.. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du må oppgradere til 4.1 (dette er gratis) for å kunne endre bakgrunn uten jailbreak... Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Du må oppgradere til 4.1 (dette er gratis) for å kunne endre bakgrunn uten jailbreak... Jeg har jailet den. Men hvor får jeg lastet ned 4 da og hva heter programmet? Jeg har noe som heter Winterboard, der kan jeg bruke themes, men ikke enslige bakrunder.. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 iTunes -> *'s iPod -> Søk etter oppdateringer Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) iTunes -> *'s iPod -> Søk etter oppdateringer Takk Men jeg kan ikke koble ipoden i dataen for da klikker hele dataen fullstendig... Endret 7. november 2010 av 24erBest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå