coolengan2002 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Har i dag kjøkken fra IKEA og ventilator fra Electrolux, men vil bytte ut både skapet og ventilatoren med en sånn tynn uttrekkbar ventilator, (hovedsakelig fordi hjørneskapet er så godt som ubrukelig med dagens løsning) og da regner jeg med at skapet må byttes til et som er lengre. Skapet i dag er 57cm høyt, mens de andre skapene er 70 cm høye. Men, ser på IKEA sine hjemmeside at ventilatorskapene er i maksimalt 57cm høyde, så det jeg i bunn og grunn spekulerer på er, når man skal ha en sånn slim-ventilator, skal man bare kjøpe et vanlig veggskap i stedet og sage hull for ventilatoren? Bilde med for syns skyld, tatt under oppussingsfasen. Endret 20. oktober 2010 av coolengan2002 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) I min leilighet er det et standard B:60cm H:70 skap med hull i bunn. Du kan jo berre evt plassere en hylle over ventilatoren. Endret 20. oktober 2010 av ThOms-N Lenke til kommentar
coolengan2002 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Som jeg tenkte, men da kjøper jeg bare et vanlig skap og sager til bunnen i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå