Gjest Frode Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Jeg møtte en venninne av ei jente i klassen min (i bursdagensfesten hennes), og vi fikk fin kontakt den kvelden. Over helga tok jeg kontakt. Vi småpratet litt, og vi tok oss også en joggetur samme dag (vi begge liker å jogge\trene). Jeg spurte om hun hadde lyst å se film hos meg, også kunne jeg lage noe mat også. Det ville hun gjerne, så jeg tenkte for meg selv at hun må da være interessert. Er jo en ganske "date" preget setting tross alt. Uansett, den kvelden gikk bra, vi snakket og koste oss. Planen var å prøve seg på et lite kyss til slutt, men ble med klemmen. Syntes aldri the right moment kom. Signalene fra henne uteble liksom, følte jeg da. (vi gutter oppfatter vel ikke alltid alle signalene fra dere jenter, men..) Er ikke typen som stuper etter kysset uten noen form for flørtende (blikk\berøring) feedback. Jaja, kall meg pingle om du vil Nok forhistorie, så til poenget: Lørdag var vi, med noen venner, på vors. Gikk hånd i hånd ned til byen (først fordi hun syntes det var "glatt", men det var ikke all verdens glatt der altså), danset i lag på et par utesteder osv. The usual. Senere satt vi alle rundt bordet, og så kom det en, som hun tydeligvis kjente, bort, og de gikk. Brydde meg ikke noe særlig om det først, naturligvis. Så hopper vi bare til slutten.. Vi skulle til en venn på nach, og i mens vi sto i lag, så gikk hun plutselig bort til han andre, og de gikk bort nedover gaten. DER så jeg det blikket fra henne som jeg etterlyste sist gang. Fyren som jeg tilfeldigvis hadde sett kline med en annen jente tidligere samme kveld. No room for good guys, ser det ut til.. : \ Jeg ble litt paff egentlig. Og litt skuffet.. Likte henne jo, og trodde jo, opp til dette punktet, at hun gjorde det samme. Var jeg hele tiden bare en hun så på som en ny venn? Det er vel kanskje åpenlyst, men måtte bare få det ut uansett.. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Drit i ham, og klin med henne du også. Stopper hun deg, så vet du hvordan du ligger an. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hun såg på deg som en venn vil jeg tru. Siden hun ga deg en klem etter at dere spiste mat og såg film så er det mest trulig det, selv om dere hadde litt til felles. Men hviss dette er en jente som liker middag og film om kvelden ville jeg tru at du bommet på filmen. Ei jente som du beskriver ville mest trulig likt en blanning mellom humor, action og spenning. Det du nemte på festen så kan da alt hende på forspellet, festen og vorspælle. Et godt råd. prøv å snakk litt med ho, bare du og ho. Prøv å inviter ho på kino en gong i blant eller inviter ho på en film som ho ville likt. Gi blaffe om du like den eller ikke det er dama du vil ha. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest OP Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 @ log: Joda. Grunnen til at jeg er litt tilbakeholden er at det ville bli VELDIG kleint om jeg driter på draget, siden hun er en god venninne til hun i klassen min, som igjen er god venn med.. Ja, veldig mange av mine venner. Ang. filmen så antar jeg den var i hennes gate, da hun syntes det var synd (vi kom innpå filmområdet..) at hun hadde gått glipp av den filmen når den var på kino. Selvsagt hadde jeg den hjemme som vi kunne se. (Hadde så klart ikke det, men det skaffet jeg kjapt.. ) Ja, hadde tenkt å prøve en gang til på noe Takk takk Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvis hennes type filmer er The ring osv. kan du da satse på fritt vilt, dø snø, halloween osv. Hun blir skremt og kommer i fanget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå