Gå til innhold

boks for å se filmer på TVen?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er det vanskelig å koble TViX HD N1 til nettet slik at den kan streame filer fra PCen? jeg har ingen peiling på nettverk. missforstår jeg eller har den også opptaker?

kjenner jeg har jævlig lyst til å kjøpe en slik. kan jeg bare koble en ekstern HDD til også se på filene som er der? noen som vet om den er brukervennlig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

den hd 1 er vel ikke mye å skryte av.. jeg ser selv på DVICO Mediaplayer TViX HD M-6600N

.. ser pixmania og komplett/mpx har denne. Leste en del rundt og ser veldig bra ut.. tenkte å kjøre dette med en netgear NAS og en macbook.. Men er det noe som har testa denna 6600 spilleren da? innspill

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har en AC Ryan PlayON HD, som jeg er fornøyd med, innebygd harddisk på 1gb, så legger ting inn på den fra pcen :)

Kan streame fra pc også, men min pc er treig så det går ikke her. Det er også innganger for 2 eksterne harddisker eller usb-minnepenner osv, og den kan brukes som en ekstern harddisk, første gangen du legger ting inn kan det være treigt å gå over nettet.

Grunnen til at jeg gikk for en med innebygd harddisk var at den går an å ta med seg et sted du ikke har nett for eksempel.

Og den er på tilbud denne uken på netshop til 795,- men uten innebygget harddisk.

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...