malsa Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg htc hd2 leo og lurer derfor på om det er noen som har prøvd den som kan fortelle meg litt om den. Hva du personlig synes om den? Jeg har lest litt om den og den virker bra, men vil gjerne høre fra en som har mobilen synes. Håper på svar Endret 20. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvis størrelse ikke er til hindring, er jo HD2 kongen på haugen av Winmo telefoner. Ihvertfall 6.5 Jeg har en selv, og er godt fornøyd. Hva ønsker du å bruke telefonen til? Er du kjent med WM? Har du vurdert Android? Lenke til kommentar
mistert Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor den telefonen. Velg heller Android. Kjøp Htc Desire eller Htc Legend. Billigere og bedre, for personer med normal bruk. En telefon brukes til å ringe, sende sms, surfe på nett, spille, lese mail, se en film og stort sett ikke noe mer. Trenger da ikke en sabla dyr telefon. Holder med en til ca.3.500,-. Stort sett bruker effektivte personer pcen til å gjøre tingene sine, mens de litt treigere som Chivas bruker mobilen til å gjøre tingene sine. Lenke til kommentar
malsa Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ikke vurdert android, men har prøvd HD2 av en kompis og den virket super så en sånn ble det. Jeg betalte ikke mere enn 3500 kroner for mobilen jeg betalte 2900kr...så prisen var det ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå